benger Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Da har jeg bestilt veivsensor fra koed.no. Kom på 780kr inkl frakt. Ikke så ille. "Ser frem til" å sette i gang med arbeidet. Ser rimelig bra trangt ut å komme til, ingen som har en DIY på dette ? Regner med at det er en enkel skru ut, skru inn-jobb, men må ryddes en del plass for å komme til Her om dagen led bilen skikkelig av problemet. 50 - 65km/t i 3.gir, bånn gass, klarte den på 6 sekunder Ikke akkurat artig å kjøre da nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Ikke skjedd spesielt mye her. Byttet veivsensoren, liten sak, måtte bare rydde vei. Men den uorginale veivsensoren fra Koed var defekt ved montering, motoren ble helt tulling etter oppstart. Så, kjøp originale deler fra BMW forhandler når det gjelder sånne ting. Ellers var nok ikke veivsensoren som satt der fra før ødelagt. Har byttet Vanos O-ringene, og må si det at bilen føles helt anderledes. Konstant reaksjon med en gang, nesten uansett turtall. Ble mektig imponert over draget i 4.gir fra ca 2500 o/min. Har jeg diesel? Ellers håper jeg på å få resatt de adaptive verdiene i bilen som anbefales etter overhalt/ny Vanos. Skal også ta en diagnose for å være på den sikre siden. Nå skal jeg bare nyte bilen i sommer og kose meg. Ingen store planer foreløpig. Kanskje bytte styrestag etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Ellers håper jeg på å få resatt de adaptive verdiene i bilen som anbefales etter overhalt/ny Vanos. Skal også ta en diagnose for å være på den sikre siden. Hvordan resatte du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Ellers håper jeg på å få resatt de adaptive verdiene i bilen som anbefales etter overhalt/ny Vanos. Skal også ta en diagnose for å være på den sikre siden. Hvordan resatte du dette? Ved hjelp av Carsoft kan dette resettes. Jeg har ikke gjort det ennå, men er en som muligens skal gjøre det for meg. Hvis ikke har jeg lyst til å kjøpe Carsoft interface med kabler. Koster rundt en 1000-lapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Storkoste meg i solen med en bilvask + en liten photoshoot i dag Ingen proff fotograf, men prøver meg frem med et Canon Powershot Pro1. Digitalt "speilrefleks"kamera. Dagens produkter: Hva syns dere? Kritikk motas med takk, både ris og ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 snasen og søt bil du har Bård clean og pen med de rette tingene. felgene kledde som jeg har sagt før bilen meget godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 snasen og søt bil du har Bård clean og pen med de rette tingene.felgene kledde som jeg har sagt før bilen meget godt! Søt bil faktisk Jo takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Her var det skuffende respons, ingen som likte bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 joda går ikke an å ikke like bilen din hehe.. alltid like rein og lekker..du vet jo meg, har alltid siklet etter den Kult når vi ska ta noen bilder sammen.. må finne ett bra sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Pen tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Takk M3 list til bakluka er bestilt. Kommer iløpet av uken tenker jeg. Blir nok montert til helgen Satser på en god sprayboks lakkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Finfin E46 coupe! Liker fargen på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Nice photoshoot dette finfin bil aswell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Finfin E46 coupe! Liker fargen på denne Takk i lige måde! Ja fargen er ganske lik din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Da er bilen byttet mot en '95 Audi S6 4.2 Avant med 6 trinns manuell kasse... Sånn til opplysning Helvette på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå