Tronstad Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 dette er da min bil ! BMW E36 320I 1993 model, full M-tech storfornøyd med bilen, det som er gjort siden jeg kjøpte bilen i høst er: lagt det elektriske i gulvet på fører siden nytt, vinduer / takluke virket ikke så det måtte legges nytt. Byttet skiver /Klosser / Bremseslanger på alle 4 hjul, byttet alt av foringer i forstilling / Bakstilling, hatt 4 hjuls kontroll, hjulstilling, byttet bensin pumpe, nylig skiftet olje / Oljefilter ( hel syntetisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Dette var en nydelig utgave av E36 coupe. grattis med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 gratulerer med en utrolig flott e36 coupe perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 aiaiai denne var meget lekker ! Felgene passet veldig bra. Perfect senk. Eneste du trenger å gjøre er litt toning av vinduer og kanskje se etter noen andre speil. Så er GT splittere tøfft og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Nice;) Ingen ting og utsette på denne.. Hehe, jeg vil ha setene dine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Faen meg den peneste E36 jg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 fin fin fin : ) deilig deilig deilg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Grattis med en utrolig flott E36 Coupè! Er en fryd for øyet å se på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Pent! Vurdert en vinge, eventuelt list på bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Faktisk sånn en E36 skal se ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Faktisk sånn en E36 skal se ut . Quoted for trouth! Hvordan er slike M3 stoler å sitte i? EN av de sykeste stolene å se på da, spess i svart med svart interør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Faktisk sånn en E36 skal se ut . Quoted for trouth! Hvordan er slike M3 stoler å sitte i? EN av de sykeste stolene å se på da, spess i svart med svart interør. Pen bil ja Lakker listene og handtakene i bilens farge, så er den perfekt Har hørt at sportsstolene skal være bedre å sitte i.. Selv så har jeg sportsstolene, men har aldri sittet i vader stolene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Fin farge på en e36.. har sett en sånn med alpinastriper, den er rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Flott bil det her Grom lyd er det også Gamle Jesse sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå