Gå til innhold

Her er bilen min !

Share

Anbefalte innlegg

var bilstein dempere og eibach fjører på den som jesse sa ja, 60/40 om jeg ikke husker feil, også usikker på dekk dim, men 245*8 18" Foran (usikker på felg bredde) og 260*8,5 18" bak, er no replika felger, usikker på navnet, men er mange like rundt omkring i forskjellige felg forhandlere i div farger.

ja virkelig trist med den bilen ! savner den ;( var veldig pen og se på, ihvertfall nyvasket i solen ! penere bil skal man lete lenge etter i mine øyne, men var ikke i så bra stand som den ser ut! var en del feil osv, som ble utrettet før jeg vraka, ventet bare på ny lakkering når jeg kræsjet, hadde time 11mai og vraka 4, da hadde bilen vært DØNN strøken og alt fungerende når den var lakka opp igjen (faren til eksen rygga på bilen derfor den skulle lakkes igjen)

og så skulle bilen selges, i og med at jeg flyttet til sverige 1 mai ! så tapte alt jeg hadde av penger og fikk da heller ikke no nytt lån, så kjører rundt i en dritt bil om dagen men snart ny ! hehe...

kan sikkert få ut no bilder av vraket om det er av intresse !

gikk forøvrig bra med meg og daværenede kjæreste, noen arr og en hjernerystelse på meg, ingen skader på henne heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tja vet ikke helt hva det skulle vært, alt eksteriør var vraka, så kun interiøret som var no og spare på, motor gikk også dunken så, tror ikke girkassa hadde det no bra heller ! noen runder rundt gjør sitt med en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja vet ikke helt hva det skulle vært, alt eksteriør var vraka, så kun interiøret som var no og spare på, motor gikk også dunken så, tror ikke girkassa hadde det no bra heller ! noen runder rundt gjør sitt med en bil

ÅÅ . surra du rund.. Off.. da er det sikkert ikkje mykje brukande gjen..

Sykt fin var den værtfall , ein liten målsetting for meg som har nesten lik bil..

skulle sårt hatt tak i interiøret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhe ja gjorde det gitt,,, ett vader interiør ligger rundt 15 lapper ca, er jo en del og oppdrive, jeg prøvde selv og få tak i ett svart strøkent ett for ikke så lenge siden av ss-performance men det ble visst ikke no av.. skulle ha 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...