kristian08 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Link til -Ønskes kjøpt- http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=76914 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 har sendt en pm til deg..har lykt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja det stemmer det. Jeg trodde jeg hadde svart deg. Beklager så mye. Det ser ut til at du har Bosch lykt. Noe jeg ikke har. Så jeg må nok stå over tilbudet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja, det er bosch lykter ja..en mulighet er jo at du tar ut det glasset som ligger på innsiden av det ytterste fra dine lykter..det er bare festet med noen få punkt med sika el. silikon. Har begge lyktene, er i meget bra stand ellers, bare å bytte over glassene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det var det jeg ville unngå. Har ordnet med angel eyes ringer inni lykten min, så da er det lite vits i å bytte hele greien. Men ellers takk. Får du fatt i en reflektor som er dønn lik min så rop ut;-) Kan sende tingene til deg imorgen vis du vil.. Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 har noen e36 lykter liggendes jeg, skal sjekke åssen type det er når jeg kommer hjem shortshiften passer på e36 eller e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det har jeg faktisk glemt å skrive.. Den passer til E34, E36, E39 og E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Ingen?? Har fått en del henveldelser, men ikke noe kontret.. Må være noen som har en lykt som er dønn lik min, som ikke skal bruke reflektoren.. Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå