Gå til innhold

Hvordan avlive en BMW-motor?

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Hei der ute,

Skal bytte motor på BMW'n min, og tenkt på en "Grand Finale" for den gamle motoren. Hvordan avlive den på morsomst mulig måte??

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Motoren har rundet 270' og har dessverre gått varm/kokt for meg ett par tre ganger.

Den går ikke rent, fusker innmellom. Så det er nok ingen som trenger en moter som fusker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. Få tak i noe bøylig rør, knekk av ene eksos røret, dra rør derifra og rett i innsuget. Det kunne blitt morsomt, så full gass. vet ikke om den bare kveles da, men om du ikke dekker alt. kan altids helle litt sand nedi alle tennplugg hullene og se hva som skjer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, turtall spærra godt og lenge. og mens du holder den på spærra skrur du av olje påfyllingslokket. og heller litt fin grus/sand nedi. pleier å bli et artig utfall. blåste 2 råder gjennom blokka på en omega når vi ghorde det. den holdt så sykt lenge på spærra, så etter 45min ble det kjedelig. og sand gjorde susen....

Ellers så er 100km/t nedover en lang bakke. så smeller du den i revers. hehe. det er morsomt. men da er det nok en del mer som kan ryke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Mange gode forslag her. Har begynt å tenke praktisk nå, så det blir nok noe som blir å skje rett utenfor garasjeporten. (slipper tauing:-)). Skal bare bytte motor og fremdeles ha bilen til daglig bruk, så jeg kan ikke risikere resten av drivlinja og andre ting. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...