Morty999 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 vann hjelper nok lite.. det har jeg prøvd.. du får ikke inn nok vann uten att motoren kveles.. hehe det er utprøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 hmmm, hva med noe annet morro da? en gass som ekspanderer ekstremt, alla startgass å kjøre motoren i ras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 nos løser mye... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 det du også kan gjøre er, kjøp noen oksygen tanker, kanskje også med acytelen, kjør det rett i innsuget, kan tenke meg det smeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 hvorfor klarer du ikke å knekke den ved bruk av vann? hvis den bare fusker, så må du jalle til noe! hvis du får fylt opp en sylinder, så må noe rase...så enkelt er det... har selv sett og byttet stempler og råder på 16 liters lastebilmotorer som har fått kjølevann i sylinderen. er faenmeg ikke et pent syn..her var det skikkelige bananer...korta inn slaglengden med ca 10 cm hehe... eller du kan skru ned bunnpanna, og løsne litt i boltene som holder lagerskålene til veiva, det samme gjelder boltene til rådene...ikke helt løs, men litt så sett på full føkkings turtall i en go stund anbefaler å demontere panser før du starter kanskje...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 angrer på at jeg ikke fikk knipsa noen skikkelige blinkskudd av de rådene...måtte knuse sylinderforinga får å få ut stempla...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 6000 rpm og full spyling med vann, så ville jeg tro den dro til seg nok til en lite massaje inni der ja. Men men.. Sørg nå bare for og få dette på film uansett hvordan du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 ballder.. det er utprøvd på 240.. det funka dårlig.. men jeg hadde 9000 på tellern da.. motoren bare kvelte seg.. og røyk noe SYYYYKT av eksosen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Hmm, høres litt rart ut men Husker vi fikk havari ombord engang pga lekasje av kjølevæske som lå på stempel toppen, å en ikke sjekka dette før han starta en skips diesel på 9000hk... det stemplet knustes :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 hehe.. hvertfall det funka ikke hos meg da.. den motoren gikk helt strøkent både før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 ballder.. det er utprøvd på 240.. det funka dårlig.. men jeg hadde 9000 på tellern da..motoren bare kvelte seg.. og røyk noe SYYYYKT av eksosen.. hehe Volvo er konstruert for og bruke vann dem. Senke luftinntaket rett ned i vann da. Det burde funke... Hengt meg opp i vann her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 hehe.. senke den i vann ja.. da stopper dne hvertfsall. før det raser.. hehe eller kanskej det funker på 9000 rpm.. men ja.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Hva med å prøve ut DEI? Kan du sjekke evt effektøkning også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 hahhha som et motstykke til turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå