opasb Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 har en hel 318/320 deler.... 89 modell.. spør... "strøkene" baklykter, bakfanger, osv...gi bud..går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har du grøftlys???Facelift ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Sportstoler? Er det 2 eller 4 dørs? Mvh Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robben Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Hei! Mye skal du ha for grøftelys og den venstre pyntelista på frontfangeren?(facelift) Passer låsemekanismen på bakluka på touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 kan desverre ikke selge noe fra frontfangeren da jeg må ha noe til min bil, men man kan jo komme med ett bud. det er en 2-dørs , skinntrekk på dørene osv, er vanlige stoler tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 buump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Motoren skal den selges, er det en M40B18 er jeg intr. om den er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 motoren er ikke til salgs...og det er en m20b20 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robben Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Byr 300,- for grøftlysene, og 100 for pyntelisten, hvis det er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 alt selges billig...gi bud vurderer også og selge bilen min...bmw 320i 89modell motor..bilen er en 86 320. bygd om til faceliftfront vil ha meg 4x4...pajero,patrol,hilux osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 hvor mye skal du ha for dørsidene ? og nederste delen av dashbordet, under rattet. det over pedalene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 skal sjekke om det i det heletatt er noe over pedalene. gi bud for dørtrekkene..skal vaske dem og ta bilder litt senere i dag. er bare dørtrekk i dørene. ikke bake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 jojo martin, men som du sikkert vet ,så har jeg sånne som dette bak fra før, husker du ikke det da? ;p mangler kun framme! jeg kjøper dem jeg, om prisen ikke er skihøy. og den delen på dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 jojo martin, men som du sikkert vet ,så har jeg sånne som dette bak fra før, husker du ikke det da? ;pmangler kun framme! jeg kjøper dem jeg, om prisen ikke er skihøy. og den delen på dashbordet hehe...nei det viste jeg faktisk ikke du hører fra meg ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 jojo martin, men som du sikkert vet ,så har jeg sånne som dette bak fra før, husker du ikke det da? ;pmangler kun framme! jeg kjøper dem jeg, om prisen ikke er skihøy. og den delen på dashbordet har desverre ikke den over pedalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå