Viko Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Såg denne bilen "Live" for vel 1.5år siden, da var den rimelig blank og fin, men kordan den er i dag, vites ikkje. Likte hunden og eg.
Mexos Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Min er kanskje tilsalgs til våren Det er vår nå Er det andre forskjeller på 3,2 enn 321hk i forhold til 3 liter´n ? Samme understell,blokk, osv ? Våren/sommeren da Må ihvertfall bli ferdig med hellakkering og sånn først ligger forresten bilder av den innpå her.. Har ikke prøvd 3,0.. Men 3,2 er ihvertfall ikke kjedelig 3,2 har 6 gir istede for 5 vet jeg.. Er ny blokk veiv, topp etc pga forrige havarerte motor.. Vurderer å selge pga fornuften har fått litt lyst på e46 diesel Er meget fornøyd med den så vi får se.. Virker som om han sliter litt med å selge den rød da den har stått der ett år el no.. Jeg har prøvd 3.0 og den er ikke kjedelig den heller Men jeg ville nok også gått for en 3,2L. 6 Gir er for meg et stort pluss. Får til å kjøre mye mer økonomisk med det siste giret også. Ikke at det akkurat er hovedkriteriet når man kjører M3 men
Thomaz Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Nei tror for all del at 3,0 er en go motor og.. Har aldri prøvd den men.. 6 giret er forresten ikke no særlig vits i å bruke under 120 km/t da den blir liggendes så lavt på turtall.. Bruker forresten omtrent det samme som en 320 vis du vil
wagon Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 Forbruk tenker jeg ikke på, synes man skal kjøpe det man liker 6 gir er jo kjekt å ha hvertfall, pluss noen extra HK i 3,2 liter´n.
Thomaz Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Enig i det Men er litt morro at den bruker like mye som 325 etc vis du vil syns jeg.. mtp hvor stor motoren er.. Jeg syns å det er herlig å ha M3 i cab.. Sitte å nyte solen mens man hører sekseren jobbe for fullt Herlig førlelse rett og slett..
bmwqueen Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 fin bil i værtfall,fin hund og,sier som ole brum,ja takk begge deler:)
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Min M3 cab brukte 0,86 på langkjøring alt i mellom 1.1 og 1.4 på små kjøring.
RogE36R Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Denne bilen har vært tilsalgs lenge,ja men er en annen eier no.. Tidligere selger het joachim, tror det er "jokkis" her på forumet, tror Edit: Okey, så no at det ikke var "jokkis"
Mexos Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Var det ikke en lignende rød cab til salgs i vinter med hard top som lå til 210 000kr?
Mexos Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Jo, men det er en annen Okey Den så ut som et røverkjøp.
Azeton Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Men, skjønner ikke hvorfor den har det 4-eika rattet jeg da? Og stolene? kom cabben i bare sånne stoler? Ser også ut som stolene er veldig slitt.. Ellers virker bilen strøøøken!
Haug Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Jo, men det er en annen Okey Den så ut som et røverkjøp. Mye mulig. Var å så på den, kom noen rare ulyder fra bilen så slo fra meg tanken.
Thomaz Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Men, skjønner ikke hvorfor den har det 4-eika rattet jeg da? Og stolene? kom cabben i bare sånne stoler? Ser også ut som stolene er veldig slitt.. Ellers virker bilen strøøøken! M3 cab kom kun med sportsstolene orginalt ja.. Er kun coupe som har vader..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå