wagon Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Noen som kjenner til denne M3 cab´en på finn ? Og er den verdt penga ? Kanskje noen her inne som eier den ? Skal bytte bil(er) snart men litt usikker hvilke det blir til slutt. Noe med masse HK er hvertfall sikkert.
Mexos Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Satt og kikket på denne idag jeg også. Ser ganske pen ut men jeg synes prisen er noe i overkant, men står jo at han er interessert i bud så burde vel gå an å få den ned noe
wagon Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Satt og kikket på denne idag jeg også. Ser ganske pen ut men jeg synes prisen er noe i overkant, men står jo at han er interessert i bud så burde vel gå an å få den ned noe Den er selvfølgelig prutbar, men spørs hvor mye. Synes bilen ser veldig fin ut både innvendig/utvendig hvertfall.
THE WOLF Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 den har vært til salgs lenge,eller så er den lagt ut igjen. Syntes jeg så denne før vinteren også jeg.
wagon Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Det er riktig, kjenner igjen bildene fra forrige annonse da eier tydeligvis er veldig glad i hunden sin
wagon Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Min er kanskje tilsalgs til våren Det er vår nå Er det andre forskjeller på 3,2 enn 321hk i forhold til 3 liter´n ? Samme understell,blokk, osv ?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Jeg solgte min for to noen og tyve tusen i fjor Ca. samme utstyr, men med ny lakk, bremser og understell. Du finner sikker en gammel salgstråd her. Betalte vell 199000 for to år siden når jeg kjøpte den
Mexos Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Realistisk pris på denne burde ligge på en 210-220 da?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Mulig. Solgte min på høsten, veldig mange som skulle ha, med ingen hadde penger Konge lyd i disse når du blåser forbi med taket nede, enda bedre i tunnell Er sikker mulig å prute en del, har vell en begrenset kjøper gruppe disse.
Jokkis Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Var intressert i å bytte med min bil han der. Men han ringte aldri tilbake....så eg fikk aldri sett på bilen. Men han påstod at bilen skullle være i veeeldi bra stand. Stod mykje i garage
-Roger- Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 mener jeg har sett salgsannonse for den her på forumet for lenge siden....
wagon Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Skal avvente å se litt, kanskje den går ned i pris. Vil egentlig ha 3,2 da det er litt mere futt i den. Dukker vel opp flere nå som det nærmer seg sommer!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Ville ha handlet før solen titter frem å alle skal ha cab jeg
Thomaz Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Min er kanskje tilsalgs til våren Det er vår nå Er det andre forskjeller på 3,2 enn 321hk i forhold til 3 liter´n ? Samme understell,blokk, osv ? Våren/sommeren da Må ihvertfall bli ferdig med hellakkering og sånn først ligger forresten bilder av den innpå her.. Har ikke prøvd 3,0.. Men 3,2 er ihvertfall ikke kjedelig 3,2 har 6 gir istede for 5 vet jeg.. Er ny blokk veiv, topp etc pga forrige havarerte motor.. Vurderer å selge pga fornuften har fått litt lyst på e46 diesel Er meget fornøyd med den så vi får se.. Virker som om han sliter litt med å selge den rød da den har stått der ett år el no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå