awt Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Jeg har sett litt på nye blinklys, og vet akkurat hva jeg vil ha. GS-bildeler har et greit utvalg, samt kampanje nå, noe som passer fint. Problemet er at jeg ikke føler bildene på GS gjengir produktene helt, så jeg lurte på om noen her visste. Hvordan er f.eks. forskjellen på disse, noen som har noen av de? FKSB041007 "Sideblinklyssett E-46 krystall/sort -08/01" SIE46140 "Sideblinklys E-46 krystall sort -09/01" SIE46138 "Sideblinklys E-46 sort -09/01" Jeg lurer også veldig på hvordan BLE46/2131 "Blinklyssett E-46 2d sort -09/01" ser ut i praksis. GS har kun bilde av dette: Det finnes to lignende typer i sort, denne: Og en annen som har "striper" over hele, denne finner jeg ikke hos GS, men lurer på om det er den med bilde av hvit lykt.
Søreng Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Kjøpte selv ett sett med klare med sort bakgrunn med gaffelfeste, (FKBLX03012 Blinklyssett E-46 coupe sort (Gaffel feste)) og det er noe av det væreste jeg har sett innen passform. GS bildeler sa det skulle passe med dette gaffelfestet, men det gjorde det ikke.. Valgte disse pga av at de var fornuftig priset og at synes disse gikk best sammen med hovedlyktene.. Men beviste nok en gang, at du får det du betaler for.. Kommer til å kjøpe kvalitet neste gang!
aloebiz.net Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Bestilte frontblinkere fra GS til min e46 coupé! Helt elendig passform! Returnerte de og fikk igjen penga.. bestilte sotede blinkere fra bimmian og de passet perfekt!
Alex88 Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Tror bimmian siden er bedre kvalitet og større utvalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå