tonyku Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Ja fortell hva du ville gjort viss du hadde en ekstra slant med penger For eksempel 2 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 investert de. spesielt nå som jeg bare er 15! kjekt og ha penger til senere, hus, bil og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Til alt: Betalt ned lån, pusset opp, bygget på garasjen osv... Kun til bil: M5 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 hmm.. satt nesten alt i banken, og kjøpt meg en brukbar E46 for resten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Betalt ned lånet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rørleggersprekken Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Betalt lån, blitt ferdig med garasjen og kjøpt meg en Masserati. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 solgt leiligheten og kjøpt meg enebolig ved sjøen, samt en daycruiser i strls 30-35 fot. Lån må man da ha, er så kjekt å få så masse igjen på skatten vært år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Hvorfor det Eriklepe, jeg kan vedde på at du tjenerer mere penger på og ikke ha lån! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Hadde eg hatt 2 mill. hadde eg kjøpt meg ein pen og velholdt E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Da måtte det blitt en ny m6 for alle penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Da hadde jeg gitt det bort til røde kors eller noe.. hva skal man med penger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 tror eg hadde funnet meg en leilighet, eller kjøpt en 1-serie Coupe og spart resten *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg hadde nok klikket litt første ukene og kjøpt alt mulig som jeg ikke trengte.. Men 2 mill er jo ikke så mye heller da.. Jeg ville kjøpt en nyere e46 coupe. Uvisst hvilken motor, men den måtte iallefall sett ut som en m3.. Deretter tror jeg at jeg hadde brukt litt penger på bilen jeg allerede har. Laget noe gromt motorbygg uten å nevne det for så mange..hehe.. Så ville jeg nok kjøpt en leilighet el hus et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 betalt ned lån,tatt med alle venna mine på byen,spandert spa på dama,og ny bil på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg hadde forsøkt å fortsette et normalt liv og ikke handle overilt med såpass mye kronasjer til dispoisjon. Muuligens kjøpt meg en liten leilighet/hybel slik at jeg hadde sluppet husleiepenger rett ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg