Mexos Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Nydelig bil! Så veldig velholdt ut. Skinnet så jo veldig bra ut. Har denne gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Gratulera så møkje me et nydelig eksemplar av e30 cab! Den va flott! Ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Kan det bli bedre? Nyyyyydelig bil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Gratulere så mye med ny bil. veldig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaandr Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 AAAHhh!! Gratulerer! Nydeli bil. Hadde en lik 325i M-tech2 coupe en gang. Savnet er STORT! Ingen bil kan erstatte en strøken E30. Vær så snill å ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 blir berre endo kjekkere å eige ein sånn bil etter alle posetive komentarene bilen er gått 172000km. ser nesten ut som ein ny bil i mine auge denne bilen kommer garantert til å bli godt tatt vare på, så du trenge ikkje tenka på da øystein den skal ikkje ein meter ut av garagen vist de regner eller er vått på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Godt å høre at det er en ekte entusiast som eier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 blir berre endo kjekkere å eige ein sånn bil etter alle posetive komentarene bilen er gått 172000km. ser nesten ut som ein ny bil i mine auge denne bilen kommer garantert til å bli godt tatt vare på, så du trenge ikkje tenka på da øystein den skal ikkje ein meter ut av garagen vist de regner eller er vått på veien Ser du bur i kvinnherad. Då e du plikta te å stilla opp på eventuelle treff elle streetmeets her i Haugesund då. Siden du har fått deg så flott e bil meina eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Sa**an!! det må vere den flotteste Cab`en jeg noen gang har sett!! Ta godt vare på den, og kjør den som den var det eneste i ditt liv!! Disse vokser ikke på trær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 hadde vore knall og vore me på nåke treff håpe de blir nåke i nærheten i sommer då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 De var ikke så bra de bildene dine kjell Her har du ett som viser bilen i sitt rette element Nesten som jeg angrer på salget når jeg ser alle tilbakemeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 tenke du angre nå øystein, kansje du angre litt til når du ser desse bildene. ny behandla seter tok 2 personer 2 timer og då blei de dette resutatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Dæven Dette liker vi Det stoffet jeg kjøpte til skinnet kom aldri ut av plasten Er ikke alltid tiden strekker til.. Men det er godt å se du tar jobben på alvor Kommer til å dø av misunnelse til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 har mye tid til å pusse å gnikke på bilen nå til eg får skilt. blir nok vasking og boning når de blir litt varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Jaja, Felli..Kan ikkje gjera anna å gratulera Nydelig bil, da e best du passe fint på an..Eg e heimom jevnlig, å då komme eg te å ta stikkprøver Setene ser jo ut som de er nye etter den behandlingen du har gitt de. Kor har du handla da settet der?? Du får ha lykke til vidare, så snakkes me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå