Bimmerhansen Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Heisann, dama var kjempe uheldig i dag og kræsja min BMW Z3 1.9. Den har relativt mye skader forran. Hun skled av vegen og rett inn i en stolpe- Jeg har full kasko i IF, hvordan er det med leiebil? er helt avhengig av bil`- Var ingen andre innblandet i ulykken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 forskjell fra forsikring til forsikring om du har leiebil. ring å hør. synd med bilen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 takk for det! ja er veldig sunt. Hvordan er det med krav på hva som skal gjøres med min bil? den er jo rød orginallakk, hvis de kun lakkerer skjermen, panseret og fangeren som er skadet så vil det jo bli store fargeforskjeller? de må vell lakkere hele bilen? Jeg har full kasko i IF. Håper jeg har leiebil, det trenger jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 med vesta har de iallefall leiebil de tre første ukene. Les i papirene dine du har fått med IF, der står det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Nei trenger ikke lakke hele bilen får og ungå fargeforskjell Fronten blir lakka, så kan det hende dørene blir skygga ut med farge helt forran og klarlakk på resten av døren ;D Vi må noen ganger gjøre dette med vanskelige farger for og ungå fargeforskjell. Trist med bilen da. men er jo en bil å kan fikses, gikk bra med dama di da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Nei trenger ikke lakke hele bilen får og ungå fargeforskjell Fronten blir lakka, så kan det hende dørene blir skygga ut med farge helt forran og klarlakk på resten av døren ;DVi må noen ganger gjøre dette med vanskelige farger for og ungå fargeforskjell. Trist med bilen da. men er jo en bil å kan fikses, gikk bra med dama di da? ja det er sant:D ja jenta mi er like fin, hadde hun blitt skada hadde jeg nok klikka, men ble ikke sint i det hele tatt, bare fornøyd med at alt gikk så bra det kunne gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Leiebil velger du selv om du skal ha med i forsikringen, uavhengig av kasko etc. Valgte du det, så har du det enten det er du som bulker eller andre som bulker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwqueen Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 det var synd,sånn kan skje.håper det gikk bra med dama di??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 gikk fint med henne... har vell ikke noe eget med leiebil, men står på if.no at alle med full kasko i IF har krav på leiebil i 10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 ble full fiks og leiebil i 10 dager:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Bra det fikset seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Er det du som er sammen med Marte fra Raufoss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Før du tar det på kaskoen så burde du finne ut om det lønner seg. Du mister vel bonus, pluss får et år med lavere bonus hvor du kunne ha steget i bonus istedet.. Pluss egenandel må du vel ut med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Eller bare bytte selskap før bonusen blir satt ned. Bonusen går ikke ned før neste hovedforfall, så du venter til skaden er ferdig utbedret og ferdig klaget (hvis du oppdager småting) og deretter bytter du selskap. Litt dirty, men det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Det er ingenting som heter dirty når det kommer til forsikringselskap. Strømlevrandører og forsikringselskap voldtar deg hver måned fra du er rundt 18 helt til du dør. Skulle bare mangle at man drar noen trix på dem en gang i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå