Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja i slutten av Juli får vi vel til noe. jeg luftet et lite forslag om Gokart kjøring i Snertingdalen jeg. så tenkte kanskje vi kunne få til det neste gang så vi finner på litt ikke bare står å sparker i asfalten og prater om det samme vær gang. ville jo vært bra for det sosiale å gjort litt mere ut av det pluss at da kunne vi få rast i fra oss litt under lovligeformer også og det hadde jo ikke vært vondt. hehe

Skrevet

Kan prøve å få skrevet om første posten igjen jeg snart. Gocartkjøring er en god ide det, for å få gjort noe annet en gang..

Jeg er også åpen for andre forslag, så vi får litt å velge mellom fremover.

Noen forslag???

Skrevet

Ja er folk for det, så kan vi få til det. Jeg kan stille med bar og tappekran med det ølet folk ville ønske... :) Men må vite det sikkert hvem som kommer, hvor mange og slikt. Og forhåndsbetaling blir da ett must... Jeg bestiller da 30liters fat med øl, og folk kan da drikke til det er tomt.

Fikser også da en DJ som fikser musikken hele kvelden, samt da en bartender.

Det beste er da at det blir fint vær, får da kan vi ha det ute. Jeg har ett passe digert hus, så vi kan ha det her. Da lar vi den digre baren være ut, sammen med musikken.

Men dette kan vi ikke få til før ihvertfall 8 el 9August. evt 15 el 16August. Jeg skal i 30års lag en av helgene i slutten av august...

Vet ikke om dette kan være av interesse?

Skrevet

Så jævlig langt er det da ikke? Dette må jo nesten vurderes :D

edit: Men faen jeg kjører jo feil bil, kom jeg på nå!

Skrevet

Dette hadde vært artig! sånne ting som er drit med å bo ved bergen for det er alltid så langt vekke :(

Dere som bor i nærheten må jo bare stille når noen tilbyr seg å lage i stand noe sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...