Lien Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Kommer på neste treff med noe som forhåpentligvis har blitt en strøken E23...
Haug Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Noen her som skal på det treffet på Biri travbane 12 april?
mAZE Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Ja oppmøtet var vel ikke helt tipp topp i dag heller. Men vi var da 4stykker. Mulig vi var 8 stykker, men de 4 andre kom ikke bort til oss evt. hehe. Artig var det nå uansett og jeg ble da mett. Oppdatering i post 1 kommer når ett nytt treff skal skje. Haug: Hva skjer på Biri 12.April?
Haug Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hørte bare at det var vårtreff der eller no? Edit: Er visst dette det var snakk om: http://www.pink-racing.com/
mAZE Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Ok, ikke noe jeg har fått meg med altså. Men tar sikkert turen bortover om det ikke er noe annet som skjer da.
Mysteria Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 komme dere på treff også den 12 april folkens sjekk ut www.pink-racing.com for info
Stramvaier Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Jeg kommer nok desverre ikke da. Da jeg er er full i Århus på onkel fest. hehe eller hva sier du onkel Bjørnar?
mAZE Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Full i Århus kunne jeg vært med på å.. Men, jeg får vel ikke lov. hehe.
Bjørnar_ Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hehe, jeg tipper kanskje at jeg tar en Lille Tuborg i det øyeblikk det triller BMW`er inn på Biri da, gitt! Det var synd, men om dere holder det gående til mandag så er jeg plutselig der med min nyinnkjøpte oljebrenner!
Stramvaier Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Det kan nok fort hende vi gjør det da ja Bjoernar. hehe men får håpe det blir vår snart nå så vi kan ta frem bilene våres igjen. vi som ikke har slike Oljebrennere. hehe
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Så lenge det ikke er no planer om nye treff, Så kan jeg høre om det er no intr for treff på hamar?
steffen- Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 jeg er ladd for treff snart jeg nå. for igjen bilen min i morra og så bare og montere litt da
mAZE Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Kan da alltids komme over en tur jeg også, er da ikke langt det. Men jeg er lite kjent, så dere må nesten bestemme ett sted som det går ann å møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå