Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det ikke på tide å blåse i gang denne tråden her litt a folkens??? hehe

Yess, enig her :)

Må få igang litt lokaltreff for likesinnede!

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det ikke på tide å blåse i gang denne tråden her litt a folkens??? hehe

Yess, enig her :)

Må få igang litt lokaltreff for likesinnede!

jeg er med :)

Skrevet

Det er Årsmøte for BMWCCN hed/opp.

Dato: 5. februar 2009, kl. 19:00

Setd: Helse Sør-øst RHF, Grønnegata 52, Hamar ( posthusbygget, inngang fra torvet)

Kom dit da!!!! :D

Skrevet

Vært litt rolig på denne tråden ei stund nå ja, men vi har jo fått til noen små treff for det da..

Men, for neste treff skriver vi det her. :) Treff å treff, vi tar oss en matbit. :D (For oss som kaller kebab mat. hehe)

Da har jeg oppdatert den første posten igjen. Ikke noe spennende enda, men får komme med litt mer info etterhvert.

Og, Gunnar.. Leser du dette, fjern gjerne denne voten i denne tråden. Det ble visst ikke noe av. hehe... :D

Skrevet
Det er Årsmøte for BMWCCN hed/opp.

Dato: 5. februar 2009, kl. 19:00

Setd: Helse Sør-øst RHF, Grønnegata 52, Hamar ( posthusbygget, inngang fra torvet)

Kom dit da!!!! :D

ÅRS MØTE?? Ja hva skal dem ta opp der da? ingen ting tenker jeg meg, det er jo den mest utdøde avdelingen i helelandet da. Skjer jo ikke en dritt der da og dem tåler jo faen ikke noe kritikk de folka som sitter i styret der heller så.. Tror jeg tar en kebab med MAZE og Carl Haakon i steden jeg. hehe

Skrevet

På årsmøtet skal vi ta opp hva som skal skje denne sesongen med treff osv.. Komme med ideer og ønsker!! Det er han som har tatt over BMWCCN Hedmark/Oppland som skal holde møtet, ingen sleipe styreledere/sjefer i BMWCCN. :lol:

Kan jo være greit at mange møter opp da så blir det lagt en skikkelig plan!!

Skrevet

År og dag siden jeg snakka med Kjetil O. nå. Regner med at det er han som har gitt seg. Hvem er "de nye"?

Skrevet

Synes det er bedre å holde det sånn som vi har nå med Bimmers jeg. I fjor når vi tok opp litt ting med BMWCCN HED/OPP folkene fikk vi jo bare sure miner tilbake. nå er det jo vi selv som styrer det veldig greit her synes det er bra jeg. men men nå skal ikke jeg bo her så lenge til da så, så sånn er det. men har det blirr byttet styre så får man håpe det kan bli noe bedre da

Skrevet
Synes det er bedre å holde det sånn som vi har nå med Bimmers jeg. I fjor når vi tok opp litt ting med BMWCCN HED/OPP folkene fikk vi jo bare sure miner tilbake. nå er det jo vi selv som styrer det veldig greit her synes det er bra jeg. men men nå skal ikke jeg bo her så lenge til da så, så sånn er det. men har det blirr byttet styre så får man håpe det kan bli noe bedre da

Er jo forsåvidt greit det, og det er jo koselig å snakke-men det hender jo at det blir det samme hver gang. Nå er jo jeg litt ny her på Gjøvik da men.. Hadde det ikke vært gøy med noe som foregikk på treffene da, konkurranser, utstilling med premier! osv.. :D

Jeg vet ikke jeg men jeg tror vi bør gi dem en sjanse jeg, blir det dritt så vil jo det vise seg kjapt! Men som sagt så kan man ikke kreve at det ting skjer hvis man ikke gjør noe for at ting skal skje :idea: (det hørtes smart ut) hehe..

Skrevet

Å ja, skal du forlate oss her oppe a gitt? Skal du bevege deg lenger "syd" igjen ama? :)

Skrevet

Å ja, skal du forlate oss her oppe a gitt? Skal du bevege deg lenger "syd" igjen ama? :)

hehe. ja til sommeren forlater jeg nok dere gitt, men blir ikke så mange mil unna så kebab skal vi nok få til for det. bare ikke så ofte. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...