anders87 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 var det morro å feste i hamar, anders? jeg var ikke ute å cruisa den kvelden, så da slapp jeg å få ølflaske kasta inn vinduet mitt!! Hehe, kom meg aldri til byen, ble aalt for full litt for fort gitt og ja, om det for en gangs skyld blir noe ala 80-90% oppmøte, så går det jo an å dra slike treffer enda lenger. f.eks at alle møter opp og samkjører til et annet treff i et anna fylke. f.eks.. hadde jo sikkert vært morro kjøretur med 20-30-40-50- kanskje 100 bmw'er etterhverandre på langtur! Hehe, ja det hadde vært noe! Vært moro og få til et lite "kjøretreff" utpå sommeren engang ja
mAZE Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Vi får begynne med ett "sparke i dekka-" samt "en liten matbit-" treff først og fremst. Så tar vi det derfra. Men blir vi veldig mange, så må vi kanskje sjekke opp at matstedet har nok plasser til oss. Så greit å vite hvor mange som faktisk kommer. Det kan vi jo ta litt nærmere den bestemte datoen.
carlhaakon Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 kan ikke du lage ei liste over hvem som kommer da maze?
Haug Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Får håpe folk holder ord her da Jeg har ihvertfall krysset av datoen og kommer med japsen min
mAZE Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Det kan jeg få til. Er på med X1n nå, så gidder ikke lage lista nå, men skal få sett på det i morra jeg. Skulle helst verdt binnende det folk skriver her. Liten vits om halvparten ikke kommer. Men men, skal ta tak i det jeg.
carlhaakon Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 jeg og 325en kommer i vertfall. den har fått sommer dekk og alt så den er klar
mAZE Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Sålangt er det disse som kommer: 316 a_hansen anders87 carlhaakon dutten Haug jonr- NA SanMiguel Stramvaier Tom-Erik ///M5 Torek og da meg selv... 13 totalt, enn så lenge. Om det er noen på lista som har funnet ut at det ikke går, si ifra i GOD tid, så det ikke blir noen suprise at du/dere ikke dukker opp. Og er det noen som mangler, si også ifra så blir dere skrevet opp på lista.
jonr- Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 oi. er det ikke flere? syntes bare det virka som en del mer. NA = 700hk m3'n? han kommer han også
mAZE Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Tror ikke det er fler enda nei, men regner med det dukker opp fler nærmere neste helg. Bruker å gjøre det.
316 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Jeg kan desverre ikke komme allikevel. Drar på jobb den 14. Alt jeg skal være med på ser ut til å gå i dass i år. Alle kampene til Hamkam så langt har passet ekstremt dårlig. Kan ikke ta et lite treff i påsken a?
mAZE Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Sålangt er det disse som kommer:a_hansen anders87 carlhaakon dutten Haug jonr- NA SanMiguel Stramvaier Tom-Erik ///M5 Torek og da meg selv... 12 totalt, enn så lenge. Om det er noen på lista som har funnet ut at det ikke går, si ifra i GOD tid, så det ikke blir noen suprise at du/dere ikke dukker opp. Og er det noen som mangler, si også ifra så blir dere skrevet opp på lista.
Warsteiner Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Jeg kommer, men jeg er på jobb på kapp til kl 1900 så jeg kommer etter det.
jonr- Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 når ca vil dette starte da? kl.slett? jeg har også lufta det for 3-4 bmw kompiser her i hamar, men har ikke fått noe 100% avklaring på om de møter opp enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå