Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

var det morro å feste i hamar, anders? :)

jeg var ikke ute å cruisa den kvelden, så da slapp jeg å få ølflaske kasta inn vinduet mitt!! :P

Hehe, kom meg aldri til byen, ble aalt for full litt for fort gitt :lol:

og ja, om det for en gangs skyld blir noe ala 80-90% oppmøte, så går det jo an å dra slike treffer enda lenger. f.eks at alle møter opp og samkjører til et annet treff i et anna fylke. f.eks..

hadde jo sikkert vært morro kjøretur med 20-30-40-50- kanskje 100 bmw'er etterhverandre på langtur! :P

Hehe, ja det hadde vært noe! :) Vært moro og få til et lite "kjøretreff" utpå sommeren engang ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi får begynne med ett "sparke i dekka-" samt "en liten matbit-" treff først og fremst. Så tar vi det derfra.

Men blir vi veldig mange, så må vi kanskje sjekke opp at matstedet har nok plasser til oss. Så greit å vite hvor mange som faktisk kommer.

Det kan vi jo ta litt nærmere den bestemte datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg få til. Er på med X1n nå, så gidder ikke lage lista nå, men skal få sett på det i morra jeg. Skulle helst verdt binnende det folk skriver her. Liten vits om halvparten ikke kommer. Men men, skal ta tak i det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålangt er det disse som kommer:

316

a_hansen

anders87

carlhaakon

dutten

Haug

jonr-

NA

SanMiguel

Stramvaier

Tom-Erik ///M5

Torek

og da meg selv... :D

13 totalt, enn så lenge.

Om det er noen på lista som har funnet ut at det ikke går, si ifra i GOD tid, så det ikke blir noen suprise at du/dere ikke dukker opp. Og er det noen som mangler, si også ifra så blir dere skrevet opp på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke komme allikevel. Drar på jobb den 14. Alt jeg skal være med på ser ut til å gå i dass i år. :shock: Alle kampene til Hamkam så langt har passet ekstremt dårlig. Kan ikke ta et lite treff i påsken a? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålangt er det disse som kommer:

a_hansen

anders87

carlhaakon

dutten

Haug

jonr-

NA

SanMiguel

Stramvaier

Tom-Erik ///M5

Torek

og da meg selv... :D

12 totalt, enn så lenge.

Om det er noen på lista som har funnet ut at det ikke går, si ifra i GOD tid, så det ikke blir noen suprise at du/dere ikke dukker opp. Og er det noen som mangler, si også ifra så blir dere skrevet opp på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...