Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sålangt er det disse som kommer:

_Niclas_

a_hansen

anders87

carlhaakon

dutten

Haug

jonr-

LML -- ?

NA

raO

SanMiguel

Stramvaier

Tom-Erik ///M5

Torek

Warsteiner

og da meg selv... :D

15 totalt, enn så lenge. +++

Redigert om litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det var jo synd da.. Får håpe resten kan komme da, så dette blir bra. :D

Og du må jo bare være med Stramvaier, er jo deg jeg skal sitte på med. Gidder jo ikke gå til Hamar heller. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt god snakking med sjefen i dag virker det som om jeg får fri. for det er fri helgen min så det er jobben som driver å surrer for tiden. så virker kanskje som det er en løsning nå. Bilen blir hentet i morgen kveld så den er på plass. Så du får nok sitte på skal du se Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som folk er klare ja.. Fikk endelig sommerskoa mine i dag så da er is'n og jeg klar :D Mulig en kompis av meg blir med me E-46'n sin også, bare han blir klar.

Må helt klart kjøre ei runde i kolonne så "traktor"(volvo) Folket får se ekte maskiner ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som folk er klare ja.. Fikk endelig sommerskoa mine i dag så da er is'n og jeg klar :D Mulig en kompis av meg blir med me E-46'n sin også, bare han blir klar.

Må helt klart kjøre ei runde i kolonne så "traktor"(volvo) Folket får se ekte maskiner ja 8)

poenget er at 90% av det du kaller "traktor" folket, faktisk DRITER lang marsj i bmw og andre biler.. Jeg er av den oppfatningen at om du faktisk setter en styla 240 med "feite" felger, prangende lakk, tresko i taket, krompolert motorrom, turbo med POPPOFF, 6toms eksos - straka veigen, osv osv... ja, hvor var jeg igjen.. jo, om du setter en slik "kjerre" siden av en aldri så fin bmw, så ville omtrent 90% velge 240'n uten å engang tenke seg om 2 ganger..

...så det er ikke noe vits i å vise fram "ekte maskiner", da det er volvo som er bestnullprotest uansett:P

(ikke noe vondt ment til volvofolket altså :))

og forresten, hvilken farge har du på bilen a? har ikke sett deg før, tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ser poenget ditt jonr- men om du sier at vi tar litt tilbake på volvofolka da og "forpester" de med noe de ikke liker sånn som vi i hamar nå blir utsatt for.. he he.

Mente det ikke slik at en volvoperson ville velge BMW uten videre, bare at vi kan vise de at det faktisk finnes noe annet. Ikke for å banne i kirka, men som BMW entusiast jeg er har jeg selv hatt 240 for en vinter. Men for all del, kommer ikke! Ikke! til å ha volvo som grombil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ser poenget ditt jonr- men om du sier at vi tar litt tilbake på volvofolka da og "forpester" de med noe de ikke liker sånn som vi i hamar nå blir utsatt for.. he he.

Mente det ikke slik at en volvoperson ville velge BMW uten videre, bare at vi kan vise de at det faktisk finnes noe annet. Ikke for å banne i kirka, men som BMW entusiast jeg er har jeg selv hatt 240 for en vinter. Men for all del, kommer ikke! Ikke! til å ha volvo som grombil :)

PS her er link til noen bilder av bilen:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101893&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...