Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet

se der ja! fin bil du har:) er det forresten du som hilser på meg iblant? da har jeg nok sett deg.

om det er deg, så er det vel på tide at vi snart stopper for en prat istedet for bare hilse hver gang vi møtes:P

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Etter litt god snakking med sjefen i dag virker det som om jeg får fri. for det er fri helgen min så det er jobben som driver å surrer for tiden. så virker kanskje som det er en løsning nå. Bilen blir hentet i morgen kveld så den er på plass. Så du får nok sitte på skal du se Stian

Ja det var da enda godt å høre. :) Ble litt nervøs her nå. hehe. Skal prøve å lure bobla mi bortover til Gjøvik da tror jeg. Må se ann været litt, da det ikke er noe varmeapperat i det hele tatt i den. :D

Skrevet

jonr- :

Takker for det :) Om du kjører sort E-46 eller corolla, vet jeg ikke helt om jeg har hilst på deg. Men mye mulig. Får skravles på vikinskipet til fredan :)

Skrevet

Vel vel, da melder jeg meg på igjen :D

Problemet er fiksa, så nå er alt i skjønneste orden!

Edit: Har en kamerat med E46 som også kunne tenkt så å bli med, men han jobber i Hamar til kl 20:00..blir vel kanskje i seneste laget?

Jobber også med å dra med meg en kompis som nylig har henta seg en E30.

Skrevet

Er vel bare å dukke opp 20:00 det :) Sitter vel kanskje på Pizzaninni flesteparten av oss, men må vel gå ann å ta noen runder etter maten.

Skrevet

Sålangt er det disse som kommer:

_Niclas_

a_hansen

anders87

carlhaakon

dutten

Haug

jonr-

LML -- ?

Marius (den sentkommende, nå med navn. :) )

NA

raO

SanMiguel

Stramvaier

Tom-Erik ///M5

Torek

Warsteiner

og da meg selv... :D

16 totalt, enn så lenge. +++

Skrevet

Da var det fikset...

Samt, noen av de med litt mer makt her på forumet som kan fjerne avstemminga.. Dette var da for i fjor høst, og ble ikke noe av. :D Hadde satt stor pris på om den hadde blitt fjernet nå.

Skrevet
jonr- :

Takker for det :) Om du kjører sort E-46 eller corolla, vet jeg ikke helt om jeg har hilst på deg. Men mye mulig. Får skravles på vikinskipet til fredan :)

ja, jeg kjører svart e46, men er ikke så veldig mye utpå egentlig... blir noen korte turer i ny og ne.. kanskje 1times cruising en rolig fredag/lørdag :P

ok, men da er det ikke deg.. Det er en grønn e36 som hilser på meg hver gang vi møtes, neste gang skal jeg stoppe'n å spør om han blir med på treffet på fredag:)

Skrevet

He,he, yess få han med. Så deg nok forresten ved kiwibutikken i hamar i dag tror jeg. Stod foran bilen din der å venta på en kompis. Nice bil du har :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...