NA Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 He, he den er good. Blir med å henter maskina jeg Ellers er det vel en ledig plass i bila mi på fredagen
jonr- Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 He,he, yess få han med. Så deg nok forresten ved kiwibutikken i hamar i dag tror jeg. Stod foran bilen din der å venta på en kompis. Nice bil du har hehe.. var det deg ja. var ikke det igår? stoppa å snakka med "han som hilser" med en grønn e36 akkurat.. det var visst "dutten" på forumet her, det gitt:P så det.. da ser du hvor mye jeg får med meg... nice bil du har også første jeg sa da vi kom ut av butikken.-oi, den var fin bmw. =)
jonr- Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Venta på meg ja Jeg kommer på fredag om jeg får hentet M5'n ! Bare han som kjøpte bilen min kunne fått ordnet no kroner! ^^ åh! hehe. da har vi nesten hilst vi da.. m5?? forhåndsgratulere med ny bil da! får jeg be pent om bilde?
NA Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ha ha.. ja da har vi fått litt orden på hvem folk er Takk for det ja. Da prates vi nok på fredag
mariusea Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 er det noen her som blir med på vålerbana dagen etterpå? har laget en tråd om treffet som er der.
NA Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hmm. Har ikke banebilen klar riktig enda, men kan sikkert komme en tur vettu
Stramvaier Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Da er den nye bilen hentet så da er jeg så godt som klar
soetetoese Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Venta på meg ja Jeg kommer på fredag om jeg får hentet M5'n ! Bare han som kjøpte bilen min kunne fått ordnet no kroner! ^^ åh! hehe. da har vi nesten hilst vi da.. m5?? forhåndsgratulere med ny bil da! får jeg be pent om bilde? hehe jo takk Har sett deg en del utafor kiwin der i det siste grom bil Det er bilen til "villkapping" inne på bimmers her.. kan slenge med et bilde
Torek Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 kan slenge med et bilde Dæven Kommer du med den til skipet i kveld tror du, eller? Edit: I morra
Haug Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Venta på meg ja Jeg kommer på fredag om jeg får hentet M5'n ! Bare han som kjøpte bilen min kunne fått ordnet no kroner! ^^ åh! hehe. da har vi nesten hilst vi da.. m5?? forhåndsgratulere med ny bil da! får jeg be pent om bilde? hehe jo takk Har sett deg en del utafor kiwin der i det siste grom bil Det er bilen til "villkapping" inne på bimmers her.. kan slenge med et bilde Gratulerer med grombil! Forventer en liten piruett utenfor skipet i morgen
soetetoese Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Takk takk Hehe, tror det blir lite piruetter gitt! Ringte han som kjøpte bilen min nå i stad han skulle prøve og komme seg til biltilsynet og betale omreg og få et midlertidig vognkort han kunne vise i banken.. (noe som antagelig ikke skjer) Han tok opp lån i bilen derfor trengte banken og se vognkortet med hans navn.. : ( Må nok smøre seg med tålmodighet dessverre.. Får være rånebærta til NA, om jeg ikke får bilen i morra !
mAZE Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Sålangt er det disse som kommer: _Niclas_ a_hansen anders87 carlhaakon dutten Glenn Haug jonr- LML -- ? Marius (den sentkommende, nå med navn. ) NA raO SanMiguel soetetoese Stramvaier Tom-Erik ///M5 Torek Warsteiner og da meg selv... 18 totalt...
jonr- Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 fin bil det der ja!! grattis da er det bare å smøre seg med tålmodighet, snart er grombilen din på plass;)
anders87 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Jøss, det blir jo en del som kommer og gitt Dukker opp i Ventoen til morsan jeg Glemte jo selvsagt igjen speilrefleksen hjemme, men det er vel noen andre som kan knipse noen bilder ogsp regner jeg med *host Torek host*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå