Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Carlhaakon: Er absolutt ingen fotograf jeg heller, men et bilde sier mer enn tusen ord ;)

Anders: Ja, det var veldig bra :)

Skrevet

Dette høres supert ut med mye oppmøte så langt. Håper alle kommer. Ledig plass hos meg ja soetetoese. Kommer å plukker deg opp i morra :D

Tror forresten også Magnusble her på forumet skal være med.

Skrevet
Carlhaakon: Er absolutt ingen fotograf jeg heller, men et bilde sier mer enn tusen ord ;)

Anders: Ja, det var veldig bra :)

hehe men du tar jo fine bilder da etter det jeg har sett :wink:

Skrevet

da har sommer hjula kommet på,bilen polert og kameraet på lading ;) (og nei jeg her ikke stått og polert bilen nå men før i dag:P )

håper alle som har sagt de skal komme kommer da ;) slik at vi blir litt fler enn 6-7 stk som står og tråkker i grusen ;)

Skrevet

Jeg drar til Elverum med E30'n for å hente ut hvite skilter nå. Fortsetter deretter mot Hamar etterhvert ;)

Snakkes i kveld alle mann og evt. damer!

Skrevet
da har sommer hjula kommet på,bilen polert og kameraet på lading ;) (og nei jeg her ikke stått og polert bilen nå men før i dag:P )

håper alle som har sagt de skal komme kommer da ;) slik at vi blir litt fler enn 6-7 stk som står og tråkker i grusen ;)

asfalt på Vikingskipet.... hehe...

Forøvrig avreise fra Mjøsstranda kl ca 1715 i kveld..

Skrevet

er grus og maze.. menikke der vi skal stå ;) nå sitter jeg inne i bilen og tørker støv og ruller snart mot hamar for og møte dama (forhåpentligvis få hennes med på en bikini vask :lol: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...