Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Mine bilder fra treffet. Ble ikke så veldig mange, men noen ble det http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=769831#769831
Stramvaier Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Var du der og Stramvaier? Ja var noen tullinger der som helst ikke burde vært der! Og de er IKKE fra Hamar Ellers så var det et bra treff med mange fine biler. Så kommer det vel noen bilder etterhvert? Ja jeg var der jeg Haug, satt på med Bjørnar i den svarte E46n da min bil ikke er ferdig enda. Jeg tuslet rundt der med caps. Godt dem ikke var fra Hamar da så dere slipper å få det på dere. hehe
Haug Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Fine bilder Men gjerne sleng opp flere hvis du har
Bjørnar_ Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Ålreit treff ja, og en hyggelig gjeng som møtte oss når vi kom! Men var vel et par tullinger der også som kanskje kunne funnet seg ei sandkasse en plass å leke i... Jeg tok noen bilder, og her er i alle fall noen av dem:
dutten Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 ble litt tamt oppmøte men satser på bedre oppmøte senere. jeg måtta dra tidlig pga jobb men får ta et treff i helga en gang når jeg ikke jobber så skal jeg bli lenger
Stramvaier Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Aha, så det var deg det ja Stramvaier Ja det var meg gitt. hehe
Stramvaier Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Ålreit treff ja, og en hyggelig gjeng som møtte oss når vi kom!Men var vel et par tullinger der også som kanskje kunne funnet seg ei sandkasse en plass å leke i... Hvor ble det av alle de flotte bildene jeg tok med kameraet ditt da Bjørnar?
Stramvaier Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Få ut flere bilder nå Tror ikke Bjørnar vil legge ut alle de flotte bildene jeg tok jeg Haug. jeg som tok så mye nydelige bilder på turen. hehe
Haug Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Hehe Så du dreiv med kameraet når vi kjørte inn til byen
Bjørnar_ Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Noen som må jobbe litt her også, vettu! Ikke så lett å få lagt ut noe fra PDA`n her, så det får bli når jeg kommer hjem i så fall
Stramvaier Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Ta å jobb a Bjørnar. er ikke dette GK sitter å betaler deg for vet du. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå