mAZE Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 POKKER å, da ser det ut som bilen jeg ville ha har blitt solgt gitt. Og jeg som hadde tenkt å handle rett over helga. Jaja, da begynner letinga IGJEN.....
316 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 8 mai ja, da har jeg faktisk turnusfri. Mye mulig at jeg blir med da gitt! Forhåpentligvis med senka bil.
mAZE Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Importer en. Litt større utvalg Nei, er ikke det.... Hadde funnet en som jeg likte. Da både i Sverige og Tyskland. Så utvalget er ikke større gitt. Ser ikke etter i Norge.
SanMiguel Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Importer en. Litt større utvalg Nei, er ikke det.... Hadde funnet en som jeg likte. Da både i Sverige og Tyskland. Så utvalget er ikke større gitt. Ser ikke etter i Norge. Okay ja, handler du utenfor norge er det jo større sjans for at du finner noe. trodde du hadde funnet en i norge
mAZE Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Å nei da, har kun sett etter i utlandet. Og de finnes rett og slett ikke.. Kun den ene, som jeg har funkket da. Og har lett mye. Men virker som jeg da ikke rakk den dessverre, men men. Ikke noe å få gjort med det. Like greit kanskje, ettersom garasjen ikke er påbegynt engang enda..
SanMiguel Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 =) tar ofte litt tid med bilkjøp. Hva ser du etter a egentlig?
mAZE Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Det er faktisk litt hemmelig til jeg finner den jeg vil ja. Vil liksom ikke buse ut med hva det er før jeg har den i garasjen.
Haug Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Dere fra feil side av Mjøsa er så hemmelige når det gjelder bilkjøp
mAZE Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Hehe, ja vi gjør visst det. Men dere skal nok få se ett eller annet iløpet av året. Må da jaggu finne noe etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå