Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet

POKKER å, da ser det ut som bilen jeg ville ha har blitt solgt gitt. Og jeg som hadde tenkt å handle rett over helga. Jaja, da begynner letinga IGJEN.....

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

8 mai ja, da har jeg faktisk turnusfri. Mye mulig at jeg blir med da gitt! Forhåpentligvis med senka bil.

Skrevet
Importer en. Litt større utvalg

Nei, er ikke det.... Hadde funnet en som jeg likte. Da både i Sverige og Tyskland. Så utvalget er ikke større gitt. Ser ikke etter i Norge.

Skrevet
Importer en. Litt større utvalg

Nei, er ikke det.... Hadde funnet en som jeg likte. Da både i Sverige og Tyskland. Så utvalget er ikke større gitt. Ser ikke etter i Norge.

Okay ;) ja, handler du utenfor norge er det jo større sjans for at du finner noe. trodde du hadde funnet en i norge :)

Skrevet

Å nei da, har kun sett etter i utlandet. Og de finnes rett og slett ikke.. Kun den ene, som jeg har funkket da. Og har lett mye.

Men virker som jeg da ikke rakk den dessverre, men men. Ikke noe å få gjort med det. Like greit kanskje, ettersom garasjen ikke er påbegynt engang enda..

Skrevet

Det er faktisk litt hemmelig til jeg finner den jeg vil ja. Vil liksom ikke buse ut med hva det er før jeg har den i garasjen. :D

Skrevet

Hehe, ja vi gjør visst det. Men dere skal nok få se ett eller annet iløpet av året. Må da jaggu finne noe etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...