Tom-Erik ///M5 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hehe, da er vi 2 Tom Erik Vi må nok ta bussen vi haug
mAZE Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Jeg vet ikke helt enda. kan hende men vet ikke helt om det blir med M3`n. Noe spes du tenkte på? Ja da kunne jeg sittet på med deg hjem igjen.. Om Bjørnar har plass til meg nedover såklart.
macpål Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Vi har ikke satt noe tidspunkt enda nei, men hva foreslår folket? Hvor lang tid tar det å kjøre fra Hamar til Oslo? Edit: ..og evt. møtested i Hamar? tja... halvanna time... eller kortere... avhengig av tempo... Møtested hadde jo kunne vært Vikingskipet?
Haug Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hehe, da er vi 2 Tom Erik Vi må nok ta bussen vi haug Ser sånn ut dessverre
Torek Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 tja... halvanna time... eller kortere... avhengig av tempo... Møtested hadde jo kunne vært Vikingskipet? Ser den;) Skal vi si senest 09:30 fra skipet da? Evt. tidligere?
NA Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Høres greit ut det, men ikke noe senere enn 09:30. Hvor lenge holder treffet på? Er det noe inngangspenger eller lignende?
Torek Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Nei, enig med deg der. Vi sier 09:15, for det er som regel alltid noen som har lett for å komme litt sent(deriblant meg ). Ingenting i inngang nei. Eneste du må betale for der er mat hvis du har lyst på det
NA Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Okay, det er supert Noen som vet av noen vaskemuligheter i nærheten der da? Blir sikkert litt veistøv og div på turen dit
carlhaakon Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hehe, da er vi 2 Tom Erik Vi må nok ta bussen vi haug Ser sånn ut dessverre da er vi tre
anders87 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Har vaskemulighet på jobben min, (5min unna Valle Hovin) men tenkte og ta av litt tidlig så jeg er der i god tid.. Hørte noen rykter på jobben her også at veien inn dit er helt jævlig, var hvertfall det for en liten tid tilbake, der AF bygger hovedkontoret har dem gravd tversover veien og det var omkjøring oppå fortau og div for en liten stund siden, så er ikke sikkert jeg kommer meg inn dit engang Men som sagt, er en liten stund siden dette, så dem har/burde ha ordnet opp litt der innen nå synes jeg..
Torek Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Forresten Anders.. blir du med i følge nedover på lørdag, hvis du uansett skal være i hamar natt til fredag?
anders87 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hmm, det hadde jo nesten gått an det da ja Skal tenke litt på saken!
Haug Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hehe, da er vi 2 Tom Erik Vi må nok ta bussen vi haug Ser sånn ut dessverre da er vi tre Ta tråsykkelen din nedover da ?
Torek Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hmm, det hadde jo nesten gått an det da ja Skal tenke litt på saken! Det synes jeg du ska gjøre. Moro hvis du blir med! :)
carlhaakon Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Hehe, da er vi 2 Tom Erik Vi må nok ta bussen vi haug Ser sånn ut dessverre da er vi tre Ta tråsykkelen din nedover da ? haha ja, men da henter jeg dere i løpet av kvelden jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå