Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja grattis så meget. :D

Dere som ikke har stemt enda, kom igjen. Er ikke igjen mange timene nå. 3timer og 39minutter.

Slutter av kl 2300, så det blir klart i dag hva vi ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått sett noe på det faktisk. Men vi møter opp kl 1800, så tar vi det derfra. :)

Skal få til en tidsskjema før fredagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var bare et forslag. Jeg hadde ikke mulighet til å stikke innom bimmers for å se hva dere ble enige om, så ettersom du sa kl.09:00 fra skipet tenkte jeg at dere hadde blitt enige om en ny tid :)

Men men..vi får planlegge litt mer neste gang, slik at alle møter opp til samme tid, hehe..

Kjøre i følge er gøy :)

Okay, da ble det noen misforståelser der da:P Får prøve på det, var moro det ja :)

Kom som et sjokk på meg gitt ;) hadde ikke akkurat regnet med den der. Du går ha gratulere Anders, hyggelig å få hilst på deg for første gang også. hehe

Jo takk du :) Ja, ble bare en kort hilsen og det, men får ta det igjen ved en senere anledning :)

Hva skjedde med vårmønstringen til Koed i Danmark da, trodde du skulle dit jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får ta en lengere hilsing neste gang ;)

Jo jeg skulle egentlig ditt ja, men så endte det opp med at jeg måtte kjøre alene i bilen min og da fant jeg ut at turen kom til å bli for dyr så da tok jeg valget å ble hjemme. hehe

Så da ble det Oslo i steden som jeg tilslutt fant ut at var mget lønnsomt siden jg fikk en flott pokal med hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...