Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer du fra deg når du kommer? Det er jo 2 minutter fra Bast til sentrum, for å plukke meg opp. :P

Nei, kommer direkte fra Oslo, så da blir det jo en liten omvei for meg, var det jeg tenkte ¨på..

Hadde jeg vært hjemme hadde det jo selvfølgelig ikke vært noe stress og tatt deg med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det Anders, ikke akkurat dårlig å vinne Modifisert 2 ganger heller da. Synes det er meget bra ja med tanke på hvor mye folk gjør med bilene sine om dagen;)

Det er jo såklart moro det også :) Med tanke på den har fått en liten makeover fra i fjor høst, bakluka, lyktene og interiøret..

Og var jo mange råe ombygde biler der som du sier, Wenås brødrene, Baklien, E46'en med v8 +++++

Så er en pris som absolutt står høyt hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra Oslo ja, ja, ja... Da er det greit, selvsagt. :) Da får jeg kjøre Yaris til bimmerstreff da. Hahahaha! Håper for all del Clerion skal i veien. Haha, huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det Anders, ikke akkurat dårlig å vinne Modifisert 2 ganger heller da. Synes det er meget bra ja med tanke på hvor mye folk gjør med bilene sine om dagen;)

Det er jo såklart moro det også :) Med tanke på den har fått en liten makeover fra i fjor høst, bakluka, lyktene og interiøret..

Og var jo mange råe ombygde biler der som du sier, Wenås brødrene, Baklien, E46'en med v8 +++++

Så er en pris som absolutt står høyt hos meg :)

Ja bilen din har blitt meget bra. Drit tøft det der Automote merke dere laget på bakluka så man kunne se det var Carbonluke,, Ja det var mange harde konkurenter der for oss begge to, så trodde ikke det skulle gå den veien det gikk for min del ;) Så jeg er meget fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ikke kjerra mi ferdig til neste treff tror jeg. Understellsdela blir sendt til sandblåsing i morra hvis alt går etter planen og deretter til pulverlakkering.

Får satse på at Carl har bagasjebrett på trå sykkelen sin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er avstemmningen avgjort, og første fredag i hver måned gikk av med seieren. Det betyr altså at datoene kommer til å stå som de gjør nå. Håper så mange som mulig har mulighet til å komme utover sommeren.

Ha en fortsatt god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...