dutten Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 carl: okei.. hadde tenkt med 45 uten annlegg.. spørs hvor mye jeg skal gjøre med den før den selges... clerion: jeg stiller med 2 biler iallefall ^^ haha
carlhaakon Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 carl: okei.. hadde tenkt med 45 uten annlegg.. spørs hvor mye jeg skal gjøre med den før den selges...clerion: jeg stiller med 2 biler iallefall ^^ haha stemmer, men om du har den med på fredag så kan jeg jo kikke på den da jeg kommer da sansyneligvis gående eller på sykkel siden 325en ble solgt
Clerion Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 carl: okei.. hadde tenkt med 45 uten annlegg.. spørs hvor mye jeg skal gjøre med den før den selges...clerion: jeg stiller med 2 biler iallefall ^^ haha Det er bra =D Fått kjøpt inn Bmw jeg også nå, corolla-driten får stå^^
316 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Et aldri så lite under at det ikke gikk en drivaksel eller noe annet vitalt sist vi lekte med den.
dutten Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 nice clerion.. lekt med den mer siden koppang turen?? for den fikk vel kjørt seg bra opp dit og ;p
Clerion Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 nice clerion..lekt med den mer siden koppang turen?? for den fikk vel kjørt seg bra opp dit og ;p Hehe, den fikk kjørt seg både på turen opp og der forsåvidt =p Spoler greit... Nei den har stått. Fatter`n skulle ta motorvask på den forrige fredag, la på whitesprite først, etter å ha skyllt av fyrer han opp og det begynner å lukte brennt, hiver opp panseret og dynamoen står i full lue Såååå den står om dagen, passer greit, fredag var samme dag jeg dro til ålesund for å hente bil
mAZE Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Noe helt konkret tidsskjema har jeg ikke for kvelden, da vi er i starten her. Så må jo prøve ut litt. Men, blir vel noe ala slik kanskje: 1800 - Oppmøte på plantasjen, stor p-plass. (om ingen har ett bedre sted) Her blir vi vel sikkert stående og snakke ei stund, som vi gjorde på Hamar. ca.1930 - Cruising rundt i Gjøvik. ca.2030 - Mat på San Marino (såklart. ) ca.2200 - Crusing rundt i Gjøvik, og kanskje med en runde rundt om Raufoss-Lena-(Skreia)-Gjøvik. Evt kun kjøring i Gjøvik. Vet ikke hva folket tror om dette jeg?
Torek Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Flott mAZE Finnes det noen selvvask i Gjøviiiik da? Isåfall, hvor?
carlhaakon Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Flott mAZE Finnes det noen selvvask i Gjøviiiik da? Isåfall, hvor? mange av dem. statiol er vel nermest hehe Noen som har lyst til og ha med seg meg?
316 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Var det på Plantasjen på Gjøvik det var? Noen som vil forklare hvor det er?
jonr- Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 hvor mange/hvem skal kjøre FRA HAMAR ? oppmøte på vikingskipet kl 16.30 da (litt tidlig, men da har vi 30-45 min på å vaske bilen i gjøvik for de som ønsker det) hvem melder seg på samkjøring? -og ja, vi skal alle kjøre pent:) med mindre en melder seg frivillig til å kjøre et stykke i forveien å varsle oss andre om evt. politikontroll:P edit: påmeldte hittil: 316 clerion Torek jonr thomaz anders87
316 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg og Clerion blir helt sikkert med på samkjøring... Hvis du tar det pent. Hehe!
Torek Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg blir med hvis anders87 og thomaz gidder å være med å kjøre om Hamar når vi drar fra Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå