316 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Kjøre om Hamar? Det er jo ikke akkurat snakk om lange omveien...
macpål Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Kommer etterhvert folkens.. jobber til halv seks.. hvor faen er plantasjen på gjøvik a? er det den som ligger langs rv4 før gjøvik? (når du kommer fra hamar)
Haug Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Kommer etterhvert folkens.. jobber til halv seks.. hvor faen er plantasjen på gjøvik a? er det den som ligger langs rv4 før gjøvik? (når du kommer fra hamar) Du som har den blå touringen som pleier å stå ved CC om dagen?
mAZE Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Du svinger av ved Statoil på Gjøvik, så første til høyre igjen. Følg den veien bortover, da kommer du rett på.
anders87 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Er med på samkjøring jeg! Det er også Thomaz, hvis han rekker det Og ja, er nødt til og vaske bilen på Gjøvik, den ser ikke ut nå
316 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Skal informere Clerion om samkjøring i morgen. Vi kommer kjørende i en bil btw... Jeg gidder ikke å vise frem E30'n min sånn den ser ut nå.
macpål Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Kommer etterhvert folkens.. jobber til halv seks.. hvor faen er plantasjen på gjøvik a? er det den som ligger langs rv4 før gjøvik? (når du kommer fra hamar) Du som har den blå touringen som pleier å stå ved CC om dagen? Stemmer! pleier egentlig å stå på andre siden pga veistøv osv... men har hatt dårli tid om morran i det siste....
Thomaz Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg blir med hvis anders87 og thomaz gidder å være med å kjøre om Hamar når vi drar fra Oslo. Ikke no problem for meg å kjøre om Hamar.. Om jeg rekker å bytte sko til avreise ..
316 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Du får sie fra hvis du er sliten etter kjøreturen til Hamar, så kan jeg kjøre videre for deg. He he he.
Torek Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Jeg blir med hvis anders87 og thomaz gidder å være med å kjøre om Hamar når vi drar fra Oslo. Ikke no problem for meg å kjøre om Hamar.. Om jeg rekker å bytte sko til avreise .. Flott! HVIS du rekker å bytte gummi til kl 15:00 så hadde det vært midt i stjerna, men bare gi lyd fra deg til Anders så fort du vet sånn ca. når du er klar så ordner alt seg Kjøre om Hamar? Det er jo ikke akkurat snakk om lange omveien... Sant det, men vi vil jo helst slippe å kjøre sammen med dere Hamar-gutta høøøøhø..
Clerion Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 316 er fra Elverum =D Jeg fra Rena^^ Så det er bare å møte opp =p
jonr- Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 hvor mange/hvem skal kjøre FRA HAMAR ?oppmøte på vikingskipet kl 16.30 da (litt tidlig, men da har vi 30-45 min på å vaske bilen i gjøvik for de som ønsker det) hvem melder seg på samkjøring? -og ja, vi skal alle kjøre pent:) med mindre en melder seg frivillig til å kjøre et stykke i forveien å varsle oss andre om evt. politikontroll:P edit: påmeldte hittil: 316 clerion Torek jonr thomaz anders87 ser ut til at vi blir et morsomt lite følge idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå