Stramvaier Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Med det flotte været vi har her i dag, er det ikke bedre å utsette det en uke a?? regner jo hele tiden her jo
Clerion Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Tåler ikke bilen din en regnskvett Stramvaieeeeer? Tror det blir bra jeg, sålenge det er opphold driter jeg i sola^^
316 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Vi drar uansett vi Johan. Kan råne, spise, og kose oss alene vi. De som ikke tåler en regndråpe synes jeg ikke synd på.
Torek Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Bilen min er faktisk vanntett selv om den er jævlig gammal, så jeg kommer også uansett
Stramvaier Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Tåler ikke bilen din en regnskvett Stramvaieeeeer? Tror det blir bra jeg, sålenge det er opphold driter jeg i sola^^ M3n tåler ikke vann nei, den blir lei seg og ikke noe snill da . E46 tåler vann men er så trist ute når det er slikt vær pluss at jeg jobber til kl 20,30 i dag. men vi får se hva som skjer
Stramvaier Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Ja han går ikke akkurat rett frem når det er slikt vær
mAZE Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Ja været er vi ikke akkurat heldige med i dag. Regner som bare det. Så det er litt dumt. Men men, kommer nok en tur allikevel. Fortsatt da uten ett nytt "smykke"..
jonr- Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 blir det bra oppmøte idag? noen som vet ca hvor mange som kommer? .
mAZE Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Hjelper ikke med værvarsel så lenge den ikke stemmer vett, 316. Men, vi håper at den stemmer i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå