Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mange/hvem skal kjøre FRA HAMAR ?

oppmøte på vikingskipet kl 17.00 da (litt tidlig, men da har vi 20-30 min på å vaske bilen i gjøvik for de som ønsker det)

hvem melder seg på samkjøring?

-og ja, vi skal alle kjøre pent:) med mindre en melder seg frivillig til å kjøre et stykke i forveien å varsle oss andre om evt. politikontroll:P

edit:

påmeldte hittil:

316

clerion

Torek

jonr

thomaz

anders87

ser ut til at vi blir et morsomt lite følge idag :)

jeg endret litt på oppmøte tidspunktet. vi sier 1700 da..

er ikke noe å vaske bilen etter da det regner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo ikke verre enn å bare ta det en annen dag om folket vil det. Eller om vi da bare avventer frem til neste måned.

Muligheten er som Stramvaier skrev, så det ann til neste helg og ta det da.. Da får jeg kanskje heller ikke vært med, da det er 1.runde i RallycrossNorden da. http://rallycrossnorden.se/

Dette er noe alle bude få med seg, dette blir rått!!! Bare se på alle som er påmeldt, både i Divisjon 1 og SuperNasjonal klasse 3. (Søskenbarnet mitt kjører da klasse 3).

Men, er ikke sikkert det blir noe tur på oss, da han ikke har fått igjen den nybygde motoren sin enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clerion har 3 ledige bakseter, du kan få sitte på med oss. :) Vikingeskipet ca 17, da... Kan kontakte meg på 91178378 om du ikke finner oss.

Jo takk for tilbudet :)

Men tror jeg står over i dag. Dette været her er ingenting for meg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opphold nå, men ikke sol akkurat. hehe

Jeg har desverre blitt for lite iverig til at jeg står ute i regnet jeg også gitt, så om det skal bli noe tur på meg må det hvertfall være opphold, men vi får se åssen det er kl 20,30 da jeg er ferdig på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...