carlhaakon Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Hvor er Strandtorget? Og når skal dere møtes der? ved siden av den første statioilen du ser i lillehammer
Clerion Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Er gatebil til helga jo =/ Også skrur jeg bil, så passer dårlig, cancel =p ahe Kødda (= Mulig jeg stiller med corolla
Clerion Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Neifaen =p men har uansett ikke bil, TROR jeg. Er vel lite sansynlig at den er ferdig til fredag. Sååå, da kan resten bare drite i det også, sant? =/ =p
MGR Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 er med jeg antagelig, ikke mulighet for å ta det etter 8 da? bilen ser ut som en dass men:P
Christopher Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Noen på Lillehammer som har E36 coupe blinkers til salgs?
mAZE Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Selv om det er Gatebil på Våler, så vil jeg tro det er mange som ikke drar dit før på lørdag. Men dette får folket bestemme, jeg er jo alltid travelt opptatt, så rekker jo ikke en dritt..
Christopher Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 På grunn av regnværet idag var det kaos nede på strandtorget. Vet ikke hvordan det er meldt på fredag, men vist det blir noe lignende idag er det ikke mye å møte opp for Var pumpebiler som pumpa vekk vann og svææære dammer over alt
Haug Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Er ikke værre enn å ha treffet i byen. Ved den bensinstasjonen i Gudbrandsdalsvegen Der er det jo masse plass.
Christopher Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Så det er meldt bedre vær også. Men ja eg jo god plass der oppe. Er også parkering ved biltilsynet som stenger tidlig, men kansje det ikke er den lureste plassen å være
MGR Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 På grunn av regnværet idag var det kaos nede på strandtorget. Vet ikke hvordan det er meldt på fredag, men vist det blir noe lignende idag er det ikke mye å møte opp for Var pumpebiler som pumpa vekk vann og svææære dammer over alt er det rart? strandtorget synker 5cm i året så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå