Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Chris_ : Har du E36'n din parkert ved Stange/Kolomoen strekningen? Har sett en som pleier å stå der.

Nope, kjører nok firmabil.. hehe

Men hadde jeg visst det, hadde jeg jo kjørt BMWen opp denne uken og stikki på treffet etter jobb. :)

Hvor står den E36en? Langs veien? Jeg jobber like nord for Hæhre sin base, kan du si. Etter den rundkjøringen oppe på bruen.

Skrevet
Elverum på meg ikveld ja :)

Hyggelig å hilse på deg! Kom til å tenke på en ting etterpå, vi snakka om forskjellig Johan. Johan jeg trodde du mente er medlem her inne.. :lol: Johan johan (felles kjent) er selvfølgelig en helt anna sak... Skylde på et bråkete helvete av et utested!

Skrevet
Chris_ : Har du E36'n din parkert ved Stange/Kolomoen strekningen? Har sett en som pleier å stå der.

Nope, kjører nok firmabil.. hehe

Men hadde jeg visst det, hadde jeg jo kjørt BMWen opp denne uken og stikki på treffet etter jobb. :)

Hvor står den E36en? Langs veien? Jeg jobber like nord for Hæhre sin base, kan du si. Etter den rundkjøringen oppe på bruen.

Har sett den E36' litt forskjellige plasser der. Vanskelig å forklare :)

Skrevet

Hyggelig å hilse på deg! Kom til å tenke på en ting etterpå, vi snakka om forskjellig Johan. Johan jeg trodde du mente er medlem her inne.. :lol: Johan johan (felles kjent) er selvfølgelig en helt anna sak... Skylde på et bråkete helvete av et utested!

I lige måte! Husker ikke helt hva vi snakka om engang jeg :) Begynte å bli litt søpplete da 8)

Skrevet

I lige måte! Husker ikke helt hva vi snakka om engang jeg :) Begynte å bli litt søpplete da 8)

Bombe... Ble det noe? You know... :lol:

Skrevet

Jeg var innom en tur med den røde m3'n, hadde lånt prøveskilt for å reise dit, men så ingen kjente, så følte det bare ble litt rart å stelle meg sina når alle andre sto der som en gjeng beskjente :P, så dro videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...