anders87 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Ikke gærdi Trodde ikke du likte Elverum jeg som utested jeg
Chris_ Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Chris_ : Har du E36'n din parkert ved Stange/Kolomoen strekningen? Har sett en som pleier å stå der. Nope, kjører nok firmabil.. hehe Men hadde jeg visst det, hadde jeg jo kjørt BMWen opp denne uken og stikki på treffet etter jobb. Hvor står den E36en? Langs veien? Jeg jobber like nord for Hæhre sin base, kan du si. Etter den rundkjøringen oppe på bruen.
Clerion Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Jævli rævva oppmøte i dag må jeg si =p.... Sist skyldte folk på været, hva var det nå?
anders87 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 At været er så bra at foølk drikker seg søppel istedenfor ^^
carlhaakon Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Jævli rævva oppmøte i dag må jeg si =p....Sist skyldte folk på været, hva var det nå? får fint vær til treff i dag
Halvor89 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Bilder fra idag ? Synd den sprekeste bilen der var en Nissan
316 Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Elverum på meg ikveld ja Hyggelig å hilse på deg! Kom til å tenke på en ting etterpå, vi snakka om forskjellig Johan. Johan jeg trodde du mente er medlem her inne.. Johan johan (felles kjent) er selvfølgelig en helt anna sak... Skylde på et bråkete helvete av et utested!
316 Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Jeg snakka om deg, han snakka om en anna Johan... Så det ble LITT feil.
Haug Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Chris_ : Har du E36'n din parkert ved Stange/Kolomoen strekningen? Har sett en som pleier å stå der. Nope, kjører nok firmabil.. hehe Men hadde jeg visst det, hadde jeg jo kjørt BMWen opp denne uken og stikki på treffet etter jobb. Hvor står den E36en? Langs veien? Jeg jobber like nord for Hæhre sin base, kan du si. Etter den rundkjøringen oppe på bruen. Har sett den E36' litt forskjellige plasser der. Vanskelig å forklare
Haug Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Elverum på meg ikveld ja Hyggelig å hilse på deg! Kom til å tenke på en ting etterpå, vi snakka om forskjellig Johan. Johan jeg trodde du mente er medlem her inne.. Johan johan (felles kjent) er selvfølgelig en helt anna sak... Skylde på et bråkete helvete av et utested! I lige måte! Husker ikke helt hva vi snakka om engang jeg Begynte å bli litt søpplete da
316 Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Elverum på meg ikveld ja Hyggelig å hilse på deg! Kom til å tenke på en ting etterpå, vi snakka om forskjellig Johan. Johan jeg trodde du mente er medlem her inne.. Johan johan (felles kjent) er selvfølgelig en helt anna sak... Skylde på et bråkete helvete av et utested! I lige måte! Husker ikke helt hva vi snakka om engang jeg Begynte å bli litt søpplete da Bombe... Ble det noe? You know...
Oddey Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Jeg var innom en tur med den røde m3'n, hadde lånt prøveskilt for å reise dit, men så ingen kjente, så følte det bare ble litt rart å stelle meg sina når alle andre sto der som en gjeng beskjente , så dro videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå