Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja syns da det:) jeg som er så forbasket treg kan kanskje rekke det før vintern :P

ja du har jo lova at jeg skulle få se den bilen din da :wink: nermeste jeg har vert er og sett de gamle baklyktene som sitter på gamle bilen min hehe :wink:

Kan jo bli muligheter for det i 2009 hvis du er heldig :P

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da blir'e firehjulsladd i langsvingen akkurat som gutta med S-biler og nok gamp gjør på sommeren :lol:

da må jeg stramme brekket på opal gitt. skjønner ikke det ass. slutta og fungere etter vinteren i fjord :whistle::whistle::whistle:

Skrevet

da må jeg stramme brekket på opal gitt. skjønner ikke det ass. slutta og fungere etter vinteren i fjord :whistle::whistle::whistle:

Merkelig det da..for du bruker vel brekket kun til det formålet det er ment for å brukes til, går jeg ut ifra? :rompe:

Skrevet

ja faen der sier du noe. skal ta den neste gang far min klager på at brekke på bilen hans er dårlig :lol:

torek: hehe jaja så klart. nå kan vi ikke parkere den i bakker en gang får da trillen dritten hahaha :lol:

Skrevet

torek: hehe jaja så klart. nå kan vi ikke parkere den i bakker en gang får da trillen dritten hahaha :lol:

haha :lol: akkurat som 240 turbo'n jeg hadde som førstebil det, enda jeg faen ALDRI brukte brekket til noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...