NA Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Ja, greit å ha litt tid å gå på så får folk skravla litt å greier
mAZE Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Litt omvei å kjøre den veien for oss da, men er vel kanskje artig med en tur.
dutten Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 faen at jeg må jobbe da ellers skulle jeg blitt med nedover
NA Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Er sant det maze, men kan jo møtes på minnesund da? Er det ikke der dere kjører inn på e-6?
carlhaakon Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Er sant det maze, men kan jo møtes på minnesund da? Er det ikke der dere kjører inn på e-6? helt greit får meg og møtes der
mAZE Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Ja det høres vel egentlig bedre ut.. Men nå er det jo enda mange dager til, så kan jo enda se det ann litt og se hva som blir aktuelt. Må man forresten være medlem for å komme inn der?
NA Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Ja, mange dager til. Men må "vekke opp" folk i god tid vettu Tror nok alle som vil slipper inn. Var i allefall ikke noe kontr. av medl.kort i fjor.
mAZE Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Sa opp medlemsskapet i fjor eller når det var, så håper virkelig ikke de sjekker dette. Men det går vel bra sikkert.
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Sa opp medlemsskapet i fjor eller når det var, så håper virkelig ikke de sjekker dette.Men det går vel bra sikkert. Det er nok åpent for alle med Bmw tror jeg.. Har ikke sjekket medlemsskap de gangene jeg har vært der.. Du stiller med e30 mAZE?
carlhaakon Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 bare du har bmw kommer man inn. i fjord var det bare og kjøre inn
mAZE Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Stiller med bobla tenkte jeg.. hehehe Nei da, blir nok med prøveskilter på bmw'n da ja..
carlhaakon Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 da får vi sette på bmw merker på den rett før ankomst så mulig du kommer inn
carlhaakon Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Han er i militeret 323 skal ut på mandag. da skal den kjøres rett hjem får sjekk av hva som lekker. så da må vi krysse fingra på at dette er lett og tette. er dette lett så blir den satt til polering osv og klar får treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå