Tom-Erik ///M5 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Da har bilen fått seg en lufte tur etter snart 3år i garagen.. Skilt og en polering så er den snart klar for sommerens treff
Håvard ///M3 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Ser bra ut! Sikkert gøy å teste den en tur igjen. Regner med at vi treffer deg på Hamar da
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Ser bra ut!Sikkert gøy å teste den en tur igjen. Regner med at vi treffer deg på Hamar da Ja det er artig og kjøre e30 igjen.. Men gikk bedre med s50 motor .. Jeg stille opp jeg så lenge redskapen holder
carlhaakon Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Ser bra ut!Sikkert gøy å teste den en tur igjen. Regner med at vi treffer deg på Hamar da Ja det er artig og kjøre e30 igjen.. Men gikk bedre med s50 motor .. Jeg stille opp jeg så lenge redskapen holder skal vel få taua deg på treff om det går galt under turen
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Ser bra ut!Sikkert gøy å teste den en tur igjen. Regner med at vi treffer deg på Hamar da Ja det er artig og kjøre e30 igjen.. Men gikk bedre med s50 motor .. Jeg stille opp jeg så lenge redskapen holder skal vel få taua deg på treff om det går galt under turen he he.. Godt og høre..
NA Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Supert tom erik Akkurat vært ute å lufta e-30'n en tur jeg også Herlig det gitt!
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Supert tom erik Akkurat vært ute å lufta e-30'n en tur jeg også Herlig det gitt! Det er bra Må få tak i no prøve skilt je så jeg får prøvd den skikkelig..
jonr- Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 ...jeg ble glad da jeg fikk tipset om dette treffet neste lørdag. Kom på nå at da er jeg i varmere strøk..(om det er lørdag den 10.) Kjedelig da sola faktisk er på full vei inn i det ganske land, pluss at jeg har gledet meg sinnsykt til skikkelig banekjøring i hele vinter. Jeg er med neste gang
Torek Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Da har det skjedd det som ikke skulle skje. Jeg har mista lappen.
Torek Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Promillekontroll. Flaut. Hadde ikke drukket på 13 timer, så jeg var 100% sikker(selvfølgelig) på at det ikke var noen fare å kjøre. Der tok jeg tok visst feil..
mAZE Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Isj da, den er kjip. Blir det 2år uten lappen da eller? Eller hvor mye var det igjen?
Torek Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Det er vel i utgangspunktet 2 år tror jeg, men man kan søke om å få den tilbake etter 6 mnd. Politifrøkna jeg ble stoppa av og som tok meg inn til avhør la stor vekt på i rapporten hun skrev at jeg rykker ut på innbruddsalarmer, brannalarmer o.l. i Oslo og av den grunn er avhengig av lappen, så det er lov å håpe. I tillegg har(hadde) jeg plettfritt rulleblad samt. at jeg la alle kortene på bordet fra første stund og var enkel å ha med å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå