TonyHolt Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 ok. skal sjekke. er det en av dere som tar ansvaret med å melde fra hvor langt i løypa dere er kansje? eller en som det går ann å kontakte?
carlhaakon Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Jeg vurderer og dra tidlig til hamar først og møte dere der
NA Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Ble vel sagt halv 11 på vikingskipet for de som lurte på det. Virker som det blir ei lita kolonne vis alle som har meldt sin interesse blir med Morro det!
mAZE Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Mange år siden jeg lånte prøvskilter sist tror jeg, så får bare høre. Er det noe begrensning på hvor langt en kan kjøre med de? Tenkte da på om det går greit om jeg også kjører om Hamar og blir med gjengen derfra og nedover. Og må ha ratt til da.. så dere må hjelpe meg her.. Mtech2 som gjelder....
jonr- Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Mange som skal til våler på lørdag? Vurderer å dra, men da bare for å se på ja, det lurer også jeg på? ..noen som vet om det blir salg av hjelm på stands, der? noen som skal kjøre fra hamar/elverum?
NA Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 maze: Prøveskilt er bare å låne, men si du skal prøvekjøre å ikke flytte den da får bare fører lov å være i bilen. Ved prøvekjøring kan du ha både passasjerer og last. å spør de om kjøreområdet bare si der du skal. Jonr: Vi skal dit me e-30'n den fikk nye bremser i stad så da er vi klare
mAZE Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Ok, ja da er jo det greit. Da mangler jeg bare ett ratt.. Hadde ikke tenkt å handle nytt, men det ser da jaggu ut som det er det eneste alternativet. For hver gang det kommer noe til salgs her, er jeg jo alt for treig til å få sagt at jeg skal ha det. Blir jo solgt relativt fort disse her.
Håvard ///M3 Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Var på vei til Lesja på jobb i dag og stoppa på Dombås for å fylle kaffe koppen. Traff der tilfeldigvis en kar på vei til Oslo fra Ålesund med en meget pen e92 og fikk invitert han på treffet.. Han kommer han...!
dutten Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 noen som har plass til meg og kameraet mitt ifra hamar på søndag??
mAZE Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Lurer jaggu på om jeg må ha skyss jeg også gitt. Får nok ikke noe ratt til da.
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Ja jeg kommer nok ikke med e30. Ser ikke ut som jeg får LMM min til helga
jonr- Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 avreise 10:30, fra vikingskipet, Hamar - 250410 , hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå