torbjørn Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Mer bilder kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen E34! du har ikke litt info å slenge ut? er det riegerleppe og rondell du ruller på? hva slags senk? Edit: RonDell for svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen E34! du har ikke litt info å slenge ut? er det riegerleppe og ronell du ruller på? hva slags senk? Takker, er rieger leppe ja men vurderer å fjerne den.. felgene er 8,5 og 10x17 , tror det er ronell ja Senk er 40/15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Var ikke noe tull her nei.. Vil se bedre bilder, men ser jo ikke så værst ut fra de bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 H&R eller Eibach senk da? høyden så jo ikke så gærn ut egentlig. bestillte akkurat 60/30 til min, så det blir jo interessant å se om man skraper nedi over alt.. men bilen så jo veldig strøken ut! du må få ut noen flere bilder. og kanskje polere kanten på Rondellene så de skinner skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Tror det er H&R fjører, men er ikke sikker. Bilen er nylakkert for noen måneder siden, skal prøve å få tatt noen bedre bilder når snøen er vekke Felgene blir nok polert opp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen E34! du har ikke litt info å slenge ut? er det riegerleppe og ronell du ruller på? hva slags senk? Takker, er rieger leppe ja men vurderer å fjerne den.. felgene er 8,5 og 10x17 , tror det er ronell ja Senk er 40/15 Hvis du skal fjerne den rieger lippa di Torbjørn, så vil eg kjøpa an av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen E34! du har ikke litt info å slenge ut? er det riegerleppe og ronell du ruller på? hva slags senk? Takker, er rieger leppe ja men vurderer å fjerne den.. felgene er 8,5 og 10x17 , tror det er ronell ja Senk er 40/15 Hvis du skal fjerne den rieger lippa di Torbjørn, så vil eg kjøpa an av deg! Einaste problemet e at den e sparkla fast i orginal fangeren.. så får se om eg gidde å ta an av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 he he, jooooda, det gidde du vel. lett jobb for deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Nydelig E34 dette, innvendig og utvendig! Mangler kun M-Tech skjørt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 mtech ser bra ut ja. er på jakt etter det selv. dog det blir nok nedprioritert pga mange andre prosjekter.. har lyst til å shine opp rondellene mine og, men har ikke funnet ut hvor jeg skal gjøre det enda. så en bil her på forumet som hadde hatt de inne på behandlig, og gud for en forskjell! som et helt nytt sett felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Nydelig E34 dette, innvendig og utvendig! Mangler kun M-Tech skjørt . Takker skjørter blir nok handlet inn når det nærmer seg sommeren har flerre ting på "handlelista" også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Bestillte litt deler nå, alle bærearmer, st.stag og styrekuler i forstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Bestillte nye baklykter og "karbon" emblemer til panser og bakluke idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Da blir det manuell gir på meg, alle deler er bestillt Er lei av å kjøra automat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå