Gå til innhold

Torbjørn - E34 520ia 1994

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

H&R eller Eibach senk da? høyden så jo ikke så gærn ut egentlig. bestillte akkurat 60/30 til min, så det blir jo interessant å se om man skraper nedi over alt.. men bilen så jo veldig strøken ut! du må få ut noen flere bilder. ;) og kanskje polere kanten på Rondellene så de skinner skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen E34! :D

du har ikke litt info å slenge ut? er det riegerleppe og ronell du ruller på? hva slags senk?

Takker, er rieger leppe ja men vurderer å fjerne den.. felgene er 8,5 og 10x17 , tror det er ronell ja :wink:

Senk er 40/15 :D

Hvis du skal fjerne den rieger lippa di Torbjørn, så vil eg kjøpa an av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen E34! :D

du har ikke litt info å slenge ut? er det riegerleppe og ronell du ruller på? hva slags senk?

Takker, er rieger leppe ja men vurderer å fjerne den.. felgene er 8,5 og 10x17 , tror det er ronell ja :wink:

Senk er 40/15 :D

Hvis du skal fjerne den rieger lippa di Torbjørn, så vil eg kjøpa an av deg!

Einaste problemet e at den e sparkla fast i orginal fangeren.. så får se om eg gidde å ta an av.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mtech ser bra ut ja. er på jakt etter det selv. dog det blir nok nedprioritert pga mange andre prosjekter..

har lyst til å shine opp rondellene mine og, men har ikke funnet ut hvor jeg skal gjøre det enda. så en bil her på forumet som hadde hatt de inne på behandlig, og gud for en forskjell! som et helt nytt sett felger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...