Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier en ikke få opp navn osv når en betaler penger til folk via nettbank? jeg fikk opp navnet til en jeg betalt hvertfall

Kanskje en må ha samma bank?

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får bare opp navn når det er samme bank.

konto nr hans begynner på 8650.11 noen som kansje har peil på hvilken bank det er.. hmm

men finner nok ut av det og om jeg annmelder så finner i hvertfall politiet ut hvem som har det konto nr et.. men hadde jo håpa på og bare fått ringt han og hørt hva som skjer.. kan jo hende han bare er et rørehue som har dratt på byen og brukt opp penga til frakt

Skrevet
Hehe, ok...

Skal se om eg klarer å finne noe hint til deg jeg og da ;)

Har ikke admin hjulpet deg med dette da?

får admin hjelpa til noe? med ip eller noe sånnt da ell?

Skrevet
Får bare opp navn når det er samme bank.

konto nr hans begynner på 8650.11 noen som kansje har peil på hvilken bank det er.. hmm

men finner nok ut av det og om jeg annmelder så finner i hvertfall politiet ut hvem som har det konto nr et.. men hadde jo håpa på og bare fått ringt han og hørt hva som skjer.. kan jo hende han bare er et rørehue som har dratt på byen og brukt opp penga til frakt

Tipper det er Sparebanken Møre. 80% sikker på det...

Det er 3 banker på Åndalsnes og det er Ikke DNB og heller ikke Romsdal Fellesbank, da står vi igjen med Sparebanken Møre. Ser også at Ålesund Sykehus opererer med 8601, så da er sannsynligheten stor for at det er den banken da de kommer derifra. Om dette hjelper deg så mye vet ikke jeg, men stort mer kan ikke jeg gjøre...

Skrevet
ring dem bankene du tror at det er og si at du skal føre over noen penger til den konto du har fått oppgitt.så spør du etter navnet til mottaker:-)

så driter du i og sette inn penger:-)og tar ett besøk som han sent vil glemme:-)

Høres ut som en plan! :)

Skrevet

er det ingen som bor i Åndalsnes, Møre og Romsdal som kjenner denne fyren? er i grunn bare interessert i navn og eller nr så jeg kan få ringt han og hørt hva som skjer..

Skrevet

for allt jeg veit kan jo dataen hans ha baja så han ikke får svart meg eller får frem adressen min..

Skrevet

Da hadde du vel ikke sett at han er online.. kan jo hende han har den motoren, men tenker å beholde den og ser hva som skjer. Jeg hadde tatt utgangspunkt i at han prøver å lure deg, er uansett useriøst å ikke gi beskjeder. Flere enn en unnskyldning er ikke godtatt. Drittfolk har en tendens til å komme med nye forklaringer hele tiden.

Skrevet

Fullt navn og adresse og tlf er ett minstekrav ved forskuddsbetaling,ellers er det fritt fram for svindel,man får heller ikke gjort noe med det.Slike folk har heller ikke samvittighet,de bare ler hele veien til banken.

Skrevet

Da har jeg etter tips fra en bruker her inne kommet i kontakt med en som kjenner hansol så kansje jeg klarer og få tak i navn og nr ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...