Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kansje vi burde tenke på og få lagd en tv serie av detta.. det hadde jo vært fett.

nå har jeg med hjelp og avanserte bcsi teknikker funnet ut at hansol heter jan anders henriksen (muligens dårlig gjort og legge ut navnet hans ) men han får takke seg selv.. men noe tlf nr har jeg ikke kommet frem til enda så trenger enda noen tips fra ivrige bcsi frivillige hehe

Skrevet
Kansje vi burde tenke på og få lagd en tv serie av detta.. det hadde jo vært fett.

nå har jeg med hjelp og avanserte bcsi teknikker funnet ut at hansol heter jan anders henriksen (muligens dårlig gjort og legge ut navnet hans ) men han får takke seg selv.. men noe tlf nr har jeg ikke kommet frem til enda så trenger enda noen tips fra ivrige bcsi frivillige hehe

hehe, sant det. Han for takke seg selv. Det er jo helt på tryne å gjøre noe sånt :(

Skrevet
Jan Anders Henriksen - 992 91 072

Hjelper det der da? ;p

Joda det hjelper, men sjefen for dette tema han tar avgjørelsene, det blir sikkert en ransakingsordre :P Å da er det gjort :P BCSI come out with your hands in the air :P hahahaha

Skrevet

Hehe BCSI (råaste gutta i gata) jo hjelper med nr men er vel ikke 100% sikkert at det er riktig nr. det står jo under bodø og såvidt jeg veit bor han ikke der.. men har nå vært en tur hos onkel p og fått de til og sjekke opp.. de skulle ringe banken hans og få nr og allt så da ordner det seg vel..

Skrevet

Når det gjelder IP, så benytter han ADSL fra Telenor, så det er dynamisk adresse (endrer seg), og det er dermed trolig kun Politiet som kan få ut navn fra Telenor. 5. Mars 17:14 skrev han innlegg fra ti0130a340-0186.bb.online.no / 88.90.225.186. Får bare ta det med om det skulle bli noe videre i den saken.

Dette er vel starten på BCSI :P Bimmers Crime Scene Investigation :P

Det har vi vel hatt gangen på før også vel...

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/09/02/442172.html

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/25/447460.html

;)

Skrevet

Tjo ho.. da fikk jeg endelig en pm tilbake fra hansol med masse unnskyldninger.. ser ut til at han ikke var så gira på noen annmeldelse osv etter at jeg opplyste han om at jeg hadde finni ut hvem han var.. så får se hva det blir til nå da..

Skrevet

Er nok en av sakene som blir henlagt, da du ikke har mer info. kun navn tlf. kontonr. ip. og bosted. Men pass deg nestegang du pisser eller drikker på åpen gate i holmestrand, eller 10km/t for fort på e18 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...