tinnsoldaten Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Hehehe , det e godt vi har fått gjengen engasjert , ikke bare bare med valg av olje. Olje som er "god nok" til sitt bruk er vel det vi alle er ute etter , det er sikkert her mange av oss går over styr med å helle på med svinedyr olje som vi ikke har "bruk" for. Så er det dette med ventiler og tendensen med ulyder ved bruk av feil olje , noe jeg har inntrykk av ikke er særlig mye tema når det gjelder Castrol sine oljer. Når sommeren kommer er det nytt spørsmål på gang : Er det nødvendig med pirelli sine grisedyre dekk eller holder det med Michelin har samme typen dekk med så godt som samme egenskaper.... Det vet jeg jo ikke enda , kjører Pirelli nå men går muligens over til Michelin til sommeren. Jaja , kampanje hos GS , 9 liter pluss nytt filter inkludert , levert på døren for 1121,- grei nok pris det for så god olje.
bmw530d99 Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Som jeg sier i mitt første innlegg, så vil det nok være forskjellige meninger om hva som er bra / god / meget god olje for din motor. Håper bare du blir fornøyd og at du kan komme med anbefalinger til oss andre.
tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Då ble det Castrols SLX Prof. Powerflow 0W-30 til bilen min. Og her en link til hvordan bilen min ble til slutt , soting og sommerhjul mangler nå.... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=751732#751732
bmw530d99 Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Flott bil! Er det orginalt med de 4 enderøra på e60 530d? På e39 er det bare ett I tilfelle det er orginalt må jeg se til å skaffe meg en sånn en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå