Gå til innhold

Hvilken Castrol olje er best egnet til nyere dieselmotor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe , det e godt vi har fått gjengen engasjert , ikke bare bare med valg av olje.

Olje som er "god nok" til sitt bruk er vel det vi alle er ute etter , det er sikkert her mange av oss går over styr med å helle på med svinedyr olje som vi ikke har "bruk" for.

Så er det dette med ventiler og tendensen med ulyder ved bruk av feil olje , noe jeg har inntrykk av ikke er særlig mye tema når det gjelder Castrol sine oljer.

Når sommeren kommer er det nytt spørsmål på gang : Er det nødvendig med pirelli sine grisedyre dekk eller holder det med Michelin har samme typen dekk med så godt som samme egenskaper....

Det vet jeg jo ikke enda , kjører Pirelli nå men går muligens over til Michelin til sommeren.

Jaja , kampanje hos GS , 9 liter pluss nytt filter inkludert , levert på døren for 1121,- grei nok pris det for så god olje.

Skrevet

Som jeg sier i mitt første innlegg, så vil det nok være forskjellige meninger om hva som er bra / god / meget god olje for din motor. Håper bare du blir fornøyd og at du kan komme med anbefalinger til oss andre.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...