ingard Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Tok noen vårbilder i Trondheim etter omlegging. Som dere ser mangler jeg 3 bmwrondeller på hjulene fordi GSbildeler ikke hadde inne. Gadd ikke vente til tirsdag med bilder Perfekte forhold i Trondheim i dag. Hadde vært kult å møtt noen andre E34 og tatt noen samlebilder her rundt Lade.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Fin E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Kjempefin bil med helt riktige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen e34 sedan ingard . Liiten tanke lysere farge på bildene, på bilen hadde dettte vært heelt perfekt bilder. Fikk nesten litt lyst på sedan av disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen bil og fine bilder. Har du kjøpt inn nye Rondell 18" fra GS for sommeren? Den cat-killer-spoileren din foran, - M-sport eller er det noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Dæmn, var fin den e34en ja, felgene der passer så godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen bil og fine bilder. Har du kjøpt inn nye Rondell 18" fra GS for sommeren? Den cat-killer-spoileren din foran, - M-sport eller er det noe annet? De ble kjøpt i fjor, samme dagen som snøen kom. Så fikk kjørt den ut og inn av garasjen. Har ventet leeenge på å prøve dem på. Den spoiler heter RGM-spoiler, og det er en norsk stylingside som selger dem. Den er noe dyr, men synes den er så fin at det var verdt det. Såklart, hadde jeg hatt valget, hadde det blitt ac-schnitzer i stedet. Nå lengter jeg etter m-tech skjørt. Det mangler den virkelig. Glenno: Hehe, hadde jeg hatt råd ville jeg ha shinet en svart touring. Med god senk, fine felger, m-pakke og mørke ruter. Det er badass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 [quote Glenno: Hehe, hadde jeg hatt råd ville jeg ha shinet en svart touring. Med god senk, fine felger, m-pakke og mørke ruter. Det er badass / Tja litt kjøp/ salg modus for tiden så får se om jeg beholder den jeg har og gjør noe med den eller handler noe annet fint ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Nydelig ingard Perfekt eksempel på at det ikke er mye som skal til. fine felger, senk, hvite blinklys og ei leppe forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Pen bil med riktige felger. Får mer og mer sansen for E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Fint å se at våren er på vei til Trondheim Gleder meg til å komme meg nordover og få lagt om selv Dora er en fin plass å ta bilder Tok et par vårbilder der ifjor i slutten av mars jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Kjempeflott bil! Elegant stuk. Hvor i byen er bildene tatt? Håper å se bilen din på søndag på Stormsenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Bmwccn øst sin vårmønstring år skal fokusere ekstra på modeller som har jubileum og i år har valget havnet på tredje generasjon femserie: E34 bimmerstråden og bmwccn/øst Fint og sett denne på vårmønstringen i Oslo ingard selv om reisen kansje er noe lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Fint å se at våren er på vei til Trondheim Gleder meg til å komme meg nordover og få lagt om selv Dora er en fin plass å ta bilder Tok et par vårbilder der ifjor i slutten av mars jeg også Bare et kjapt off-topic spørmål, hvilke hjul kjører du på e36en din? tenker da dekkdim, størrelse og bredde på felg samt inpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 veldig fin bil Sikler etter å legge om jeg og, men veien opp fra huset blir hard å komme seg opp på sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå