Gå til innhold

Vårbilder i Trondheim - for en deilig dag!

Share

Anbefalte innlegg

Tok noen vårbilder i Trondheim etter omlegging. Som dere ser mangler jeg 3 bmwrondeller på hjulene fordi GSbildeler ikke hadde inne. Gadd ikke vente til tirsdag med bilder :P

Perfekte forhold i Trondheim i dag. Hadde vært kult å møtt noen andre E34 og tatt noen samlebilder her rundt Lade..

img0518wl9.jpg

img0521ct3.jpg

img0525qb5.jpg

img0527kg5.jpg

img0530ye6.jpg

img0533uk7.jpg

img0539pt3.jpg

img0543uc9.jpg

img0546er3.jpg

img0547ws8.jpg

img0554wk7.jpg

img0562tp1.jpg

img0566bo4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil og fine bilder.

Har du kjøpt inn nye Rondell 18" fra GS for sommeren?

Den cat-killer-spoileren din foran, - M-sport eller er det noe annet?

De ble kjøpt i fjor, samme dagen som snøen kom. Så fikk kjørt den ut og inn av garasjen. Har ventet leeenge på å prøve dem på. :D Den spoiler heter RGM-spoiler, og det er en norsk stylingside som selger dem. Den er noe dyr, men synes den er så fin at det var verdt det. Såklart, hadde jeg hatt valget, hadde det blitt ac-schnitzer i stedet. Nå lengter jeg etter m-tech skjørt. Det mangler den virkelig.

Glenno: Hehe, hadde jeg hatt råd ville jeg ha shinet en svart touring. Med god senk, fine felger, m-pakke og mørke ruter. Det er badass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote Glenno: Hehe, hadde jeg hatt råd ville jeg ha shinet en svart touring. Med god senk, fine felger, m-pakke og mørke ruter. Det er badass ;) /

Tja litt kjøp/ salg modus for tiden så får se om jeg beholder den jeg har og gjør noe med den eller handler noe annet fint ... ;-)

5oez5tta81sfnjjl27uc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at våren er på vei til Trondheim :) Gleder meg til å komme meg nordover og få lagt om selv :) Dora er en fin plass å ta bilder :) Tok et par vårbilder der ifjor i slutten av mars jeg også :)

DSC00617.jpg

DSC00621.jpg

Bare et kjapt off-topic spørmål, hvilke hjul kjører du på e36en din? tenker da dekkdim, størrelse og bredde på felg samt inpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...