DR_XX Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Hei! Kjøpt mg 525d m pakke, lure på åssen jg tar ut tåkklysene foran, og jg har navi pro, åssen skal jg koble mobilen min,? Takk
tinnsoldaten Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Har en PDF fil på M-pakken du kan få. Kanskje det hjelper. PM meg og gi meg mail så skal eg sende deg. Hilsen Tommie
Saltkjelen Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Jeg vet ikke om det er vanskeligere å få ut tåkelysene på en M-front, men på en vanlig front gjør du slik.. Det bør vel ikke være så altfor vrient i forhold til dette.. 1. Drei på hjulet til høyre dersom du jobber på høyre side og drei hjulet til venstre dersom du jobber på venstre side. Da kommer du til alle festene på innerskjermen som løsner plata i bånn. 2. Løsn festene som også går loddrett helt ytterst mot støtfangeren. 3. Stikk hodet under bilen og løsn festene som er til plata under. Etter at alle disse festene er løsnet er plata løs og kan tas av. Det kan være litt kronglete å få av og på, så ha god tid når du utfører dette. 4. Bikk ut innerskjermen der du har løsnet festene. 5. Ta dermed av platen i bånn som må vekk dersom man skal skifte pærer i tåkelysene. 6. Det er ikke nødvendig å ta av platen helt, men det gjør man som man vil med etter behov. Husk at det er kronglete å få den på igjen. Ta så ut pæren av tåkelyset. 7. Sett så i ny pære. Sjekk at alt fungerer før du skrur alt på plass igjen. 8. Voila.. Nye pærer på plass! Når det gjelder telefonen din må du vite om du har forberedelse for bluethot telefon eller ikke. Om du har navi eller ikke har ingenting å si..
DR_XX Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 100000000 takkkkkkk for hjelpen, setter veldig STOR pris på det.....! god helg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå