jensemann23 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 men demperne skal jo være like:S jeg tror jeg satser på å sage av hylsa.
Loffen Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Er de gamle gåene, eller bytter du pga. ombygging motor? Dersom de fungerer ser jeg ingen grunn til å bruke 320-demperene.
jensemann23 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Jeg skjønner fortsatt ikke hva som feiler disse demperene: Jeg gikk under bilen nå og leste av delenr , ringte Jakobs auto supply som forhandler KYB, og jo da, de skulle passe alle E36 bak. Hvorfor blir det da sånn som på bildet ? Mangler jeg et mellomstykke kanskje?
Loffen Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Er det KYB-dempere? Har bare hørt om Sachs/Boge-dempere levert originalt. Kanskje det skal være sånn.
jensemann23 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 er KYB ja. men sjekk her: http://www.amazon.com/dp/B000EQ8GW4?smi ... nkCode=asn hvis jeg velger 91 mod. 318i står det at den ikke passer min bil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå