Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med Z3-spaken blir det slik det burde vært i utgangspunktet - ca 30% kortere. Merkelig lang vandring orginalt. Husk å bytte alt av plastforinger rundt der når du først er i gang.

Det blir noe tyngre, spesielt å få den i revers. Ikke plagsomt, og er du singel er det neppe noe problem! :lol::twisted:

Skrevet
Med Z3-spaken blir det slik det burde vært i utgangspunktet - ca 30% kortere. Merkelig lang vandring orginalt. Husk å bytte alt av plastforinger rundt der når du først er i gang.

Det blir noe tyngre, spesielt å få den i revers. Ikke plagsomt, og er du singel er det neppe noe problem! :lol::twisted:

Hahahaha :lol:

Er ikke singel men skal nok få til reversen alikevel.

Hadde tenkt å bytte foringer også ja, sånn som den er nå er det behov for å tighte den opp litt.

Da blir det vel en tur innom GS i morra eller no :)

Takker for hjelpen

Skrevet

Finnes ulike varianter til z3 også.. Den til z3 1.9 passer iallefal rett på.

Jeg har en med enda kortere vandring. Vet ikke hvilken den kommer fra, men tror det må være z3M... Den måtte jeg tilpasse/bøye overføringen litt, slik at den ikke tok borti mellomakslingen.

Min bror har samme bil som meg, og 1.9 spaken. Den passet rett på, men er ikke kort vandring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...