Emil90 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Akkurat kjøpt meg førstebil, en e46 med business spilleren. Sånn som jeg har forstått, er det ingen Aux inngang på denne spilleren fra '99? Hvis ikke, er det noen annen måte jeg kan brukt ipoden min over anlegget, uten at det skal koste meg altfor mye penger? (Ikke fm sender) /Emil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Sett på 3part Ipod interface via CD veksler inngangen. Dice eller Ice Link plus skal fungere fint på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil90 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hmm. Den første setningen der tok jeg, men den andre skjønnte jeg ikke. Kunne du tenke deg og utdype litt? Hvor kan dette kjøpes blant annet? Beklager, men jeg er ganske blank her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Dice Ipod Video av Dice Ipod Dension IceLink og Dice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå