GiljeN Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Har du et ekstra rele til lysene? Det store som sitter i motorrommet. det vil jeg tro har 2stk komplette biler som skal bli til 1.men hvor finner jeg denne å hvordan ser den ut å hva kan jeg få får den ? mvh Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 bunpli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 hei du, har du lys over solskjermene? har du det er jeg intr i selve solskjermene for jeg har ikke solskjermer som kan kobles opp mot ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 hva gjør denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 ASC det, slår av/på stabilitetskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 ok, mye jobb og ettermontere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 har ingen anelse jeg..men minner om at jeg har meget pent interiør til salgs også en god god m50b20 motor å girkasse..ny stor dynamo og vannpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Bumdi mye bra deler bare spør: mvh Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 varmeapparat register fra simens varme apparat 3 stusser på registeret . har du det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 ohh.hmm er jeg ikke helt sikker på.bilen står ikke hjemme men kan sjekke neste gang jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 ka du ska ha før den bakfangeren?? hviken farge er d på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 er det stor OBC på den? trenger begge hendelene bak rattet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Jeg vet ikke helt, men vil tro at du må koble opp en modul og noen følere. Med andre ord, ikke verd det! Trenger bare blinklys hendelen for å få OBC fram i check control om det var hva du tenkte på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 har du lmm til 520i? har en kompis som trenger en pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_525 Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Hei! Har du en mellomaksel liggende du skal selge, i såfall hvor mye skal du ha for den, trenger egentlig bare bakerste del på mellomakselen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå