alekspp Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 har du enda venstre framdør?? børr være rustfri. send pm er du snill mvh aleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 ka du ska ha før den bakfangeren?? hviken farge er d på de? ene bak fangern er ødlakt å den andre er det hull til henger feste.. svart begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Hei!Har du en mellomaksel liggende du skal selge, i såfall hvor mye skal du ha for den, trenger egentlig bare bakerste del på mellomakselen.. jeg har jo.men er ikke sikker på koffer en jeg skal bruke enda :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 har du lmm til 520i? har en kompis som trenger en pris ? har det er 24V motoren..men kom med et bud ? ser om jeg selger for det..meningen er at jeg skal selge motor å alt komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOH Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Hvilket panser står det på denne bilen? V8?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 nei ikke v8 panser nej:( mye bra deler til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 radiator med AC føler temp føler ? PM om du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 du har ikke tilfeldigvis kanaler? mine er litt sånn gjennomrustet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 rust å rust her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 bump bump.. masse flotte deler til salgs fra 520 og 535. kjempe fint interiør selges også bilde på side 1-2 Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 bumpo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 bump bump=D har masse flotte deler som må bort komplett m50b20 motor med girkasse.. alt av understell til e34 535 fin fint interiør med armlen 2stk svarte panser* 2 bagasjeluker takluke grill osv bare å spørre har helt sikkert liggende er også interisert i svart taktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 dompi trenger å få vekk litt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 jeg ser ikke så mange strøkne e34 på veien så noen må jo trenge noen deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå