rog_lun Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 sånn den blir?? http://www.blocket.se/vi/15479114.htm?ca=4_s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Den blir sånn ja:) med litt modifikasjoner:) Syns ikke det ser så værst ut faktisk:) Den svenske der ser jo ganske så fresh ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Vet du hvilket merke stylingen er? Er det dette: ja er den der:) Hva den heter er jeg usikker på men det er laget i polen området tror jeg. Meget solid støpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Lignet veldig på gamle Rieger Genesis GT kitet. Hadde et slikt en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Det er tildels store forskjeller på genesis kitet og dette. Dette bredder mer enn genesis. Fronten syns jeg også er penere enn på genesis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 En kompis hadde en 325i for en del år siden, med dette settet på, å det var levert av et firma som het "Folger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Detta e den breiaste E30 eg har sitt te nå... Flott prosjekt, hold oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 En kompis hadde en 325i for en del år siden, med dette settet på, å det var levert av et firma som het "Folger" Takk for info Tommy Sånn ellers driver jeg å sjekker opp muligheter for å låne en garasje et par måneder så jeg har en skikkelig plass å stå for best mulig resultat:) Har regnet grovt på det og dette blir neppe et billig prosjekt, så like greit at jeg tar meg god tid så pengene får strømme litt inn mens jeg holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 http://www.folger-styling.de/ Der er de som har laget stylinga går jeg ut ifra.. Der har de felger til meg også..haha..Cup-4 14x18" det må jo bli RÅTT Men tror det blir dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 http://www.superstreet.no/forum/viewtop ... 91&start=0 her e link te den baueren så gjekk her i distriktet. Eg syns det e stiligt når dei e breie eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Håper det kommer nye bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Her er det på tide med en bilde oppdatering. Har brukt litt tape for å se hva som må slipes og ikke for å få det rett på bilen, dette gir også et overblikk over hvordan det vil bli. Er også noen bilder av en bil jeg muligens blir å bygge på. 100% rustfri 320 med gåen topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Jeg har en komplett 320 motor du kan får for 1000 kroner, eller en 320 topp du kan få for en hundrings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 nja, kompis av meg har en 240 spesial saloon som er breddet 20cm på hver side. han har 12" bredde på felgene. er mere en nokk det. har jo masse med innpresset å sei. går jo også ant å få noe spacere vist 12-13" ikke blir brett nokk 20cm med bare 12" felger? jeg hadde 11, 1/4" å jeg banka bare skjemer i 6-7timer på en 242 vare 7,5" kant på den sorry OT, blir kult dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå