Gå til innhold

E30 Widebody - Langtidsprosjekt SELGES!!

Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En kompis hadde en 325i for en del år siden, med dette settet på, å det var levert av et firma som het "Folger"

Takk for info Tommy :D

Sånn ellers driver jeg å sjekker opp muligheter for å låne en garasje et par måneder så jeg har en skikkelig plass å stå for best mulig resultat:)

Har regnet grovt på det og dette blir neppe et billig prosjekt, så like greit at jeg tar meg god tid så pengene får strømme litt inn mens jeg holder på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det på tide med en bilde oppdatering. Har brukt litt tape for å se hva som må slipes og ikke for å få det rett på bilen, dette gir også et overblikk over hvordan det vil bli.

Er også noen bilder av en bil jeg muligens blir å bygge på. 100% rustfri 320 med gåen topp.

j7qx9wc7cgjero673abe.jpg

h7f6fehzpmd82auad5jb.jpg

ijvs5zsd29f00svaiyx0.jpg

dpdp2lo1g3b2zf6haggy.jpg

q8arhb91kanfmdysql5k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, kompis av meg har en 240 spesial saloon som er breddet 20cm på hver side. han har 12" bredde på felgene. er mere en nokk det. har jo masse med innpresset å sei. går jo også ant å få noe spacere vist 12-13" ikke blir brett nokk

20cm med bare 12" felger? jeg hadde 11, 1/4" å jeg banka bare skjemer i 6-7timer på en 242 :D vare 7,5" kant på den ;)

sorry OT, blir kult dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...