Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer bilder av min delvis sommerklargjorte bil...

Det som gjenstår... Bilstein PSS10 Coilovers, Vorsteiner E46 Sedan VRS Vented Race Hood (panser), Grenrør (har liggende), M3 SMG ratt (Jeg har SMG fra før av), Oppgraderte bremser (Ikke helt sikker på fabrikat men det heller mot Powerslot Cryo med Hawk HPS klosser foran og bak og lakkere calippere røde) Bilen skal inn til Larsens Bilpleie i Bergen for lakkbehandling og skikkelig shinings før evt vårmønstring i Bergen i Mai.

9iqielcn6ji4vjb9m0q2.jpg

zxboofjemif8bw9t7a1c.jpg

8vgy3jt889q7m6sw2jxk.jpg

xk10n2i5t4lsgn3kupel.jpg

1momz3lme35bzxdro5tl.jpg

t32cu3iaw2wfxtydzqvl.jpg

0ivo8dib3pdyxqdgz7iv.jpg

lvz93bbkrnnb75635l51.jpg

rlqbn6mxfoukqft2lgsb.jpg

m6rid3vgak33xz62j0pn.jpg

vnqlv1f8733gzo1xn1ya.jpg

2fchuzds7xfexx6jbsbw.jpg

selkkw9r99ukgfghnd2d.jpg

28zzvygzn6akc6w2h55l.jpg

w9wz9n7vi9f61ia7wpcj.jpg

eboidx4pcieh6ew97g2a.jpg

iz4tucnd1xvs6qbk9a6c.jpg

cfe2w6alebsupja2iija.jpg

lzl8xys23car7hst1tkt.jpg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette var noe utenom det vanlige :D Rå bil. Hvordan blir lyden med K&N filteret, merker du no bedre effekt? Spør siden jeg vurderer et slikt kitt til min E46 328

Skrevet

Kjempe, kjempe pent Arild.. Hvordan går det forresten med salget av 530'n? Ellers passet fotstøtten du sendte og alt knallbra! :D

Skrevet

Meget strøken og gjennomført bil!

Ville ikke forandre på stort her nei! :D

Er det lov å spørre hvor du har fått i de baklyktene? Leter etter de samme selv, send gjerne en pm :D

Skrevet
Dette var noe utenom det vanlige :D Rå bil. Hvordan blir lyden med K&N filteret, merker du no bedre effekt? Spør siden jeg vurderer et slikt kitt til min E46 328

Lyden av KN-filteret er griserått! Merket litt mer drag, men tror det løsner litt bedre når grenrørene kommer på plass. Dette er er filter-kit som sagt. Kollevold tar 4500 kroner for det, og jeg kjøpte det hos noen som heter JB Performance på ebay til 2000 inkl frakt!! For min del er det bare glemmesak å handle i Norge! Overpriset deluxe! Kommer til å kjøpe bremser og resten av det jeg mangler fra USA og få det over med jetcarrier.

Skrevet
Kjempe, kjempe pent Arild.. Hvordan går det forresten med salget av 530'n? Ellers passet fotstøtten du sendte og alt knallbra! :D

Har ikke hørt så mye foreløpig, men jeg har ikke dårlig tid.. :)

Kjempe at du fikk fortstøtten på plass! Den lå bare og støvet ned hos meg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...