bård Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Kjeda meg litt i påska så la for morroskyld svart folie på taket for å se om det passet på bilen. Blir muligens å lakke bilen igjen til sommeren så ville se hvordan det ble. Syntes ikke det ble så aller verst, men er vel litt harry kanskje ettersom den blir M3 til sommeren og jeg vil ha den helt clean. Hva mener folket? Uten svart tak, ser lite av taket men. Svart tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg syntes det var pent:) Jeg har vurdert å gjøre akkurat det samme, men kler gjerne bedre din bil som er rød. Folie var ikke dumt, da kan en jo fjerne det igjen også.. Hvor/hvem/pris på folien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Er litt i tvil selv men, syntes det så bedre ut ovenfra enn når du står nede v bilen. Ja folie er kjekt det, men den var ikke bare snill med lakken min. Den sto og tørket en kveld før den ble skjert til og da festet den seg på c-stolpen og dro med litt klartlakk når den ble fjernet. Men det kommer nok mer av dårlig lakkjobb, skal lakkes opp igjen så ikke så farlig. En jeg kjenner som gjorde det så betalte stortsett bare for folien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Fatta ikke helt det. Hvorfor bare taket? Ingen som ser det. Tror det kunne blitt kult om du hadde lagt folie lengre ned også. Ned til vinduene, så det ser ut som to delt lakk. Om du skjønner hva jeg mener. Ned til bakruta, å rundt hele. Var litt vanskelig å forklare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Enig! Hvorfor bare toppen av taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Det ser ut som du har baur coupe da. Hold den som den er. Fin E36 by the way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Grunnen til at tjeg ikke ville ta hele taket er fordi "alle" har todelt lakk på den måten i år. Men enig at det blir litt spesiellt/rart, blir nok å holde den clean. Hentet inspirasjon fra en gul coupe som vr gjort det samme med, men så tøffere ut på gul bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Synes ikke dette er riktig bil for et sort tak, det blir bare noe som ikke stemmer.. Veldig fin farge som den er nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Behold den slik den er du Pen farge på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Skal du ha sort film på, så ha det slik som på bildet. Ikke lenger ned osv. Så helt ok ut faktisk. Første gang jeg ser en E36 med M3 skjørt og org front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Kjøpte m3 skjørta for å beskytte lakken nederst på framskjermen etter lakkering. Gadd ikke kjøpe front og hekk ettersom jeg skal kjøpe en hel m3 til sommern for å bygge om så da får jegt alt jeg trenger der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susii Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 syns den såg stilig ut med svart tak jeg ikkje noe som alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Var det som var tanken.. men tror hele bilen blir lakkert i orginalfargen etter ombyggingen er overstått. Tror den vil være mer lettsolgt da også. Selv om jeg ikke har noen planer om å selge den når den er blitt "M3".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 behold det rødt du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Det blir nok lakkert rødt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå